2015年8月8日 星期六

忌廉 7 歲生日

 18‧2015 

     忌廉的 5 歲生日我們去了旅行沒有慶祝、6 歲生日忘記買蛋糕 ::mm1673 , 到今年的 7 歲生日,我不斷提醒自己一定一定一定要買個蛋糕和她影相 ! 

     因為 7 歲對她而言,已經年紀不少了,而且這一年她有了白內障,最近連另一隻眼也有白內障,簡單一點說,她現在已經看不見東西,確實令我很擔心和心酸,唯一慶幸的是,她仍健康活潑,繼續在家搗亂 ::mm2184 


忌廉:祝你健康快樂 !! ::mm2292  
每年媽媽對你的願望都只有這個就夠了

14 則留言:

  1. 年紀吾細吾重要,最重要是身體健康﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,最怕佢唔舒服,心都痛埋 [-O>

      刪除
  2. 其實..佢食唔食得呢D人類甜又肥膩GE野? 還是係專用CAKE?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢個 cake 係買o黎同佢影相 only,之後就係我地食o架咋 ! :P 不過忌廉的生日正好是蜜桃的季節,所以佢的真正生日禮物係白桃 :D
      話時話,聽講狗仔係有專門 for 狗食的蛋糕架 !

      刪除
    2. 係! 我見過FOR狗吃的cake~所以覺得呢d小動物可能都有~
      你應該影埋白桃同佢合照wo :D

      刪除
    3. 以前o的生日相有影過佢同o的白桃o既合照架,所以今次冇影,加上佢已經好唔耐煩,所以快快影兩張就放佢返落梳化了

      刪除
  3. 祝忌廉生日快樂 ☆*:.。. o(≧▽≦)o .。.:*☆身體健康

    回覆刪除
  4. 話時話,忌廉對B女有無唊醋呢..

    回覆刪除
    回覆
    1. 忌廉唔係呷醋,但就嗲o左,成日搵個頭仔擦我地對腳

      刪除
  5. 真係冇心肝,以後記得同忌廉慶祝
    我朋友2隻兔10歲都都好健康,但都要珍惜一齊日子!
    祝忌廉食得瞓得,身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,連續兩年都冇慶祝,個心都有o的內疚,所以今年日夜提住自己一定要買個蛋糕和她影相留念
      多謝呀 ! ;;) 希望忌廉都好似你朋友o的兔仔咁健康啦 !!

      刪除
  6. 忌廉! 生日快樂! 身體健康!::cc4162
    我都有好幾年無同D仔慶生日..::mm1581

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 ~ :-*
      咁你就應該要一齊慶祝一次、影返張大合照喇 ! 不過 4 隻就 …… ::mm1613

      刪除