2015年10月25日 星期日

Starbucks mug set

不知不覺原來已經接近 2 個月沒有上來巡 blog了 ::mm1581 

不過敗物還是沒停止過 …… ::mm2373 一向沒有買開 Starbucks 的產品,不知怎的有一天突然就買了這對杯了 ::mm2414 


粉紫及粉藍 mug ~ $380 set

8 則留言:

  1. 回覆
    1. 每日平均 6am起身返工,放工後過奶奶度食飯,然後接返阿女返屋企,同阿女食奶掃風然後陪佢瞓覺,有時要洗奶樽、執拾衣物同改衫 ( size 太緊或剪走包腳衫的腳位 ),一般未到 10pm 我已經累到跟住一齊瞓了,所以平日冇乜幾何會開電腦
      仲未計要幫忌廉清潔、滴眼仔呢 …::_1098

      刪除
    2. 其實我都好好奇你個 B 女出世之後,你仲可唔可出 blog 出得咁密呢 ?! ::_1557

      刪除
    3. O NO!!! 你原來要兩邊走!! 雖然我估你地同奶奶應該住得近?
      不過日日抱黎抱去都辛苦...
      我地會請工人湊~~
      總之一番到屋企我就親自湊番BB亦同我地同房訓~
      工人就做其他家務~~我諗情況應該會無咁忙...
      如果無工人家務要做自己番晒個BLOG真係摺得了lol

      刪除
    4. 我地同奶奶只相隔兩三條街,所以都算方便的
      或者你返工可以用電腦,但放工後應該都冇乜精力同時間的了,就算坐月期間都會超累的,因為阿 b 任何時間都會喊或飲奶,初時自己每次瞓覺都唔會超過 2 個鐘 ::_361

      刪除
    5. 我諗坐月果個月我會STOP下~有時間都撻0係床度ZZZ
      btw~~原先我地有考慮搵住附近專幫人湊b果 ee 湊~~諗諗下番到家咩野家務煮飯都自己做番晒~
      又係做死自己~~所以放棄呢個方案...

      刪除
  2. 好靚呀! Starbucks 又會有呢D杯賣, 真係從未留意過!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都從未留意過 Starbucks 啲杯o架,呢對 mug 都係好同事 Fion send 圖俾我毒我的 ::_1553

      刪除