2015年7月5日 星期日

B 女 6 月留影

     轉眼間產假即將完結,明天便要開始返工了,既要面對工作上的挑戰,又要與阿 b 分開一整日,想起都傷心 ::mm1673 

     阿 B 已經接近兩個月大了,這段時間在家湊 b,雖然挫折不斷,但總括來說還是喜多於苦的。這兩個月 b 的樣子比起初出生時已經變了很多,但細眼依然 ::mm1544 


6 月份近照


Ricky  的朋友幫阿 b 影的寫真,雖然性感,但仍然似個男仔。話說有一天,一個菲傭看見 Ricky  電話上 (左下角) 的這張相片,說「so handsome」…… ::mm1581 

23 則留言:

  1. 大個咗好多喎,越大越似Ricky!女生男相唔差架,林青霞就係一個好例子 ;))

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔喜歡林青霞o既 [-X 不過雖然佢細眼,但依然覺得佢可愛,我諗呢o的就係做呀媽o既特性 8->

      刪除
    2. 講開女生男相, 而家最hit係中國女排男神張曉雅, 真係好靚"仔"!!!!

      刪除
  2. 我個女 BB都似老豆, 我都成日話佢男仔著裙:)) 但係大咗就變番女仔樣.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,唯有相信「細時醜樣、大個靚」呢句說話 ::_1553

      刪除
  3. 可能B女頭髮少所以俾人感覺似男仔,等大D著多D裙仔咁就似多D女仔了

    回覆刪除
    回覆
    1. 我 bb 時係光頭的,所以阿 B 相比我細個時已經算多頭髮,記得佢剛出世時,公公第一句說話就係問佢有冇頭髮 ? …… ::_359

      刪除
  4. B女好可愛
    我個女都係似老豆,大d留長頭髮先似番個女仔XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 ! 係囉,好似好多人個女都係似爸爸的,我o的同事親戚都係咁 ::mm2414

      刪除
  5. 和爸爸好似樣呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 ~ 係囉,一個餅印 ::_1559

      刪除
  6. 囡囡好可愛 (◍˃̵͈̑ᴗ˂̵͈̑)

    回覆刪除
  7. 我覺得頭幾個月D BB除非刻意著到好男仔或女仔~否則...好難估男女XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,通常男o既似女、女o既似男,好多都係分唔到的,所以冇所謂啦,至多幫佢打隻大蝴蝶結o係個頭上面、標明佢係女仔囉 ::mm1544

      刪除
  8. 男男女女, 女女男男, 都是卡娃兒呢, BB慢慢會變樣, 一時似爸爸, 一時似媽媽 :P
    初返翻工一定唔慣, 開頭心掛掛, 為阿B而努力搵旅費, 教育費 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我同事o的仔女去到兩三歲先大定少少似邊個的 ::_1556
      唯有咁諗,當係努力搵旅費,咁就有動力返工o的,去旅行真係生活及精神上、萬物o既支柱 ::_1554

      刪除
  9. So cute, 尤其6月近照側身訓那張桐...
    時間過得好快架, 轉眼就大個了.......
    繼續努力

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好鍾意側身訓呢張呀,因為兩隻手疊住訓好過隱 ;))
      而家轉眼都 2 個月了,最想睇下得佢 6、7 個月大開始識坐時個樣 8->

      刪除
  10. 哈哈, 好鬼可愛!! 6月份寫真嗰4張超正啊, 好鍾意右上角嗰張!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 塊臉多番o的肉地就冇初出世時咁醜樣,但依然仲係成日俾我地話佢醜樣 :))
      我鍾意側呢張,如果再細個o的影仲會有趴o係度訓、托頭o既 post 架,不過影到呢幾張寫真已經好開心 :D

      刪除