2015年2月8日 星期日

Tomato 日本士多啤梨蛋糕

     近日睇得日遊多,已經很掛念日本的美食,但又未有得去旅行 :-S 今天經過 Tomato,看見它的招牌士多啤梨忌廉蛋糕之中,推出了一款標榜用「日本苺的蛋糕,一磅裝售 $298

     我記得以前每到草季節都出過這款蛋糕的,但價錢要 $3xx,可能是 yen 平了吧 ! 現在在「美X」 買個標準裝蛋糕都要二佰多元啦 ! 加上我超愛吃鮮忌廉的 (最怕奶油),所以一定要買個來試試 ! =P~



打開士多啤梨的香味已經撲鼻而來



     切了約 1/5,除了蛋糕面的兩粒士多啤梨,內裡還有 2 整粒完整的士多啤梨,都好足料呢 ! :-bd

     還有一件的 cut cake 賣,$40,可小小的買一件淺嘗 :D

10 則留言:

  1. 咁蹺呀,前日先幫襯完Italian Tomato,草莓蛋糕好味到暈 Yummy :-bd

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前我都成日買 Italian Tomato o的 cut cake 食,而家食少o左,不過呢個日本草莓蛋糕的確好味到暈,我昨晚 encore 了第二個了 :P

      刪除
  2. 我都好喜歡Italian Tomato d cake! 不過非生日日子都真係多數散買
    呢個莓cake真係佢招牌!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係散買的多,多數都係買呢款草莓忌廉同栗子,間中試o下o的新口味咁

      刪除
  3. 士多啤梨蛋糕 , 正喎 !! ~ ^_^ ~
    恭喜發財 ~ 祝身體健康 , 萬事勝意 , 大吉大利 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 恭喜發財 ~ 祝新一年身體健康、密密出發 !

      刪除
  4. 回覆
    1. 多謝 ~
      祝你日日快樂、密密出遊、遊勻世界各地 !

      刪除
  5. 恭喜發財, 食極唔肥, 恭喜恭喜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂呀 ~ 其實我係需要增肥的,今日又買了一個吃了 :P

      刪除