2015年2月24日 星期二

北海道手信 from Kitty

Kitty  從北海道回來了,又是收戰利品和手信的時候 ::mm2217 





Postcards ~ ¥250@,今次居然有 Kitty 和 Melody 呢 ! 


芝士味魷魚絲 ~ ¥1080,以前在網走買過,覺得好好味,雖然間中香港 Sogo 也有,但當然超貴啦 ! 一般 $100 也只有這裡的一半


兔兔木雕掛牆鐘 ~ ¥4320,超靚呀 ! ::_343 去北海道怎可以不買木雕製品呢 ? 


動物煲墊 ~ ¥648@,嘩 ! 北海道的煲墊多得驚人,而且款款都好有特色 ::_343 


與家中煲墊大合照,謝謝 Kitty 幫我壯大我的煲墊家族 ::mm1582 


兔兔陶瓷小擺設


札幌雪祭襟章


紅豆味 Kit Kat


龍貓利是封


Kitty memo 紙,青森祭典的 Kitty 好靚呀 ! 


「小」禮物,多謝 ~ :-* 

23 則留言:

  1. 收到咁多禮物真開心,
    熊本熊&貓頭鷹木煲墊最可愛:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好開心o架 ! 就好似自己去完旅行返o黎咁 ! ::mm1583
      我款款都好喜歡,有o的唔捨得用添 ~

      刪除
  2. 個鐘真係好靚, 佩服有咁多煲墊, 又唔貴喎, 我見唔到呀 )))

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前會儲襟章,而家出少o左襟章,變o左儲煲墊 ::_962
      呢度有 8 成煲墊都係朋友幫我買返o黎,我自己都見唔到咁多款式呀 ! 手信鋪通常都會有的,不過唔起眼,可能你冇留意,下次你要加緊留意了 ::_344

      刪除
  3. 好想要太陽花煲墊呀::_1620

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你要 plan 多次去瀧川先得了 …… ::mm1581
      咁多煲墊,要買多幾個 LC 煲先用得晒 ::mm1544

      刪除
  4. 見你成日收到呢位朋友的手信~真係多到用紙皮箱裝起佢~真係夠朋友:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地係舊同學,所以特別 friend,加上佢呢幾個月密密去旅行,我就當然順便 shopping 兼拎手信、特別開心啦 ! ::_1554

      刪除
  5. 羊年祝CK鼠你事事順心, 要咩有咩!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 ! 最緊要健康平安,密密返鄉下 :D

      刪除
  6. 雖然遲左少少....恭喜發財, 去多啲旅行, 浸多啲溫泉, 食多啲好嘢, 恭喜恭喜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔遲唔遲 ~ 新年快樂 ! 祝你旅運暢旺、密密飛、享受馬拉松的樂趣 !

      刪除
  7. 紅豆kitkat入面係咪有紅豆的!? 第一次見有紅豆味

    回覆刪除
    回覆
    1. 紅豆 kitkat 入面係冇紅豆o架,不過就好香紅豆味,唔太甜,有少少似紅豆沙 :D

      刪除
    2. 紅豆kitkat有紅豆,睇唔到啫,應該好似豆沙狀態,呢排我每次都買。

      刪除
    3. 唔怪得之我食落似紅豆沙啦 !

      刪除
  8. 收到咁多禮物, 好幸福啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 ! 又有得食又有手信同戰利品,興奮又幸福呢 ! ::_382

      刪除
  9. 等我做吓炸両先,Kitty妹自己買咗咁多KT木公仔都唔送隻俾你呀!睇嚟你要爭取吓喇 >:)

    回覆刪除
    回覆
    1. o的 KT 木公仔款款都咁靚,都唔知送得邊款好啦,佢之前買果o的木公仔音樂盒仲靚呀 ! 不過我忍,以免泥足深陷

      刪除
    2. 係啦~ 忍住先啦!遲吓先搵機會獎勵番自己囉 ;))

      刪除
    3. WA~ 有人講我是非咁WOR::kk3034

      刪除
    4. 我係講是唔講非嘅 :))

      刪除