2015年2月23日 星期一

Buffet @ 文華東方酒店

  2122015 (年初三)  

     Ricky 的朋友說很久沒有聚一聚了,所以打算在新年期間來一次聚餐,決定吃 buffet =P~

     由於這次聚餐是在兩星期前臨時決定的,所以很多心儀的酒店都 full booking了,難得文華東方酒店的這間快船廊還有位,而且價錢不算貴,正值新年也只是 $548 (加一後約 $600)

     沒帶相機,相片都是用手機影,頭 4 張相片還是借 Ricky 朋友的 :P


 甜品櫃的一部份



每人奉送的半隻龍蝦,但燒得頗乾,所以較「鞋,也不見得鮮味



魚生類

海鮮選擇有長腳蟹、波士頓龍蝦鉗、青口、鮑魚、蝦

熱葷有一般的焗蔬菜、三文魚、燴牛肉外,還有一些中式食品如片皮鴨和蘿蔔糕

雪糕是自家製的,共 6 款口味

我的 ~ 烤牛肉嫩滑、焦糖燉蛋好味 ! 


     整體而言,食物種類少,也不見特別出色,只是以這些日子還可以訂到位、兼且不算太貴 (最初以為要 $800左右的來說理應也不會有太大期望吧 ? 

     沒期望也就沒失望,反正也只是想找個舒服的地方吃吃飯、聚一聚,這餐有合我胃口的烤牛肉焦糖燉蛋也就很不錯的了。但也只是試過便算,我們最想試的是 The Market,但月初的 booking 已經去到 1/5 了 :-O

6 則留言:

  1. 我新年假期又有一餐食lunch buffet, 佐敦紅煙窗, $27X, 這價錢意外地食物不錯, 很久沒有在港食buffet下總算不錯吃, 當然沒有飽魚 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 佐敦紅煙窗 $27X 好似幾抵,會唔會出 blog?等我參考o下先
      快船廊的 dinner buffet 連龍蝦同 prama ham 都冇,其實真係唔多抵食,勝在仲 book 到 8 個位及坐得舒服

      刪除
    2. 唔會出blog了, 都無乜影相, 而且連遊記都螞蟻咁慢 :P

      刪除
    3. 遊記慢得過我 ? 仲未開始打 :P

      刪除
  2. 唔...呢個價錢的確本身有其他更好選擇~~其他full booking就無辦法啦
    不過甜品望落尚算唔錯丫

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個價錢得咁少選擇,我寧願俾多 $200 去其他酒店大把好野食,不過都係果句:book 到有位都算好了,況且我地之前一直都想試文華東方的,今次總算試過了
      甜品都 ok 的,其實有我最愛的焦糖燉蛋我已經好滿足,另外佢o的朱古力 mousse、熱情果 mousse 同 cheese cake 都唔錯,還有自家製雪糕,但如果論食甜品,我會去番尖沙咀凱悅食 lunch buffet 囉

      刪除