2014年7月23日 星期三

紀念印章 @ 2013 東北.北海道夏祭

     上次夏祭之旅搜集了很多紀念印章,不過為節省時間篇幅,所以以縮圖一篇過出晒好了,因為要舊 post 才可以開新 post 呢 ! :P

 關西篇 ~ 



 中國篇 ~ 




 北海道篇 ~ 










 東北篇 ~ 
















《完》


8 則留言:

  1. 勁呀,北京北角,十四日玩咗半個日本。

    回覆刪除
    回覆
    1. 「北京北角」? :))
      冇辦法,心多又貪心 :P

      刪除
  2. 你啲印章吸得好靚, 我次次吸親唔係一pat野就無色!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原子印我就自己吸到,用印台果o的我通常係叫 Ricky 幫手的,因為o的印台好淺色,我唔夠力吸的

      刪除
  3. 原來宮島,北海道d印象咁靚 ....
    一個沒有 ( ´艸`)~ 喂 (

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係從來唔儲....
      一儲開就會係地獄GE開始...

      刪除
    2. Fuji Cat:d 印真係又靚又有紀念價值,所以每次必吸 ! :D

      刪除
    3. Hitomi Poon:我就係第一次旅行就儲開,所以而家去旅行都超級忙呢 ! ^^"

      刪除