2014年5月14日 星期三

富山麵家 x Hello Kitty

     之前收到  blog 友 Kitty 的通知,有 Hello Kitty crossover 富山麵家的拉麵碗換,只要吃麵後加 $140 便可以換購,我看過圖片後都有少許興趣,但又怕要排隊,Ricky 便說他去吃麵換給我,反正我又不是想吃麵,good idea 呀 ~ ;)) 

     但後來發覺這間富山麵家,便是 2011 年那次立山之旅時,在富山試過的那間在日本連奪四屆冠軍的黑醬油拉麵 ~「麺家いろは」,還記得當時因為個人口味問題、加上腸胃不適,所以對它的印象並不好 … :-?  … 想不到事隔多年,「麺家いろは上年在香港開了分店

當年旅遊照片 ~ 




白蝦拉麵 (透明身體的白蝦是富山名物)


招牌的黑醬油拉麵

     所以,我決定給多一次機會自己,再試多一次 L-)  我選擇了星期六的早上去,相信不會太多人的吧 ? 11:40am 到達,等 12pm 開門時間剛剛好 :D






還有很多 Kitty 碗可供換購呢 ! 8-| 




店鋪細心地提供了髮圈 :-bd


白鹽蝦拉麵 ~ 但只是湯底 (餐牌說的)是白蝦,麵上則用了櫻花蝦代替


黑醬油拉麵

     事實證明,黑醬油不是我和 Ricky 那杯茶,不過沒所謂吧,反正今次來的主要目的是換拉麵碗罷了。吃罷一樣開開心心的把大大隻的 Kitty 碗捧回家了 ~ :x




18 則留言:

  1. 雖然我對 Kitty 冇興趣, 但對拉麵有興趣 =P~ , 這間富山拉麵在那裡?

    回覆刪除
    回覆
    1. 地址:銅鑼灣希雲街7號地下 , 營業時間: 12pm – 10pm
      喺港島區 , 啱你呀 ::mm1549

      刪除
    2. Thank you, 原來都成日經過不過冇留意個名 ::oo2053

      刪除
    3. 原來你會成日經過果度o架 ? 我反而冇咩特別事都唔會行過去果頭,通常都係行 Sogo 果邊多

      刪除
    4. 因為去銅鑼灣都會停車喺南華會,返去攞車時會經過,街頭嗰間賣雪糕咪成日經過見到人山人海。

      刪除
  2. 要有唔啱食嘅準備 >:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次有晒心理準備,所以感覺良好 :))
      你好似都係 Kitty fans o黎架喎 ::_1557 你換o左未呀 ?

      刪除
    2. 講呢d . . . .哈哈哈

      刪除
  3. 你去的時候未有人排隊? 無就可以考慮下XD
    一直無諗過去因為驚人多...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去到時前面有 8 個人,間鋪頭有大約 21 個位,所以第一批入到去,兼可以影到冇人o既相 L-)
      上午去應該會少人o的,而且我諗住都換o左一段日子,應該唔會咁多人喇卦 ?

      刪除
    2. THX~~因為見D人話排成粒幾兩粒鐘我真係汗左...

      刪除
    3. 我排隊o既底線係半個鐘內,兩個鐘我唔會去排啦 ! 除非有件超喜歡、非買不可o既物件 ::_1557

      刪除
  4. WA~ 呢個時間無人! 好正呀! 早知我都揀一早去, 咁正既碗, 你唔換多一隻::cc9014

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔係冇人o既,我地排第9、10,入到去時有半間鋪未有人,所以機不可失,影o左相先,過多 5 分鐘左右開始陸續坐滿人了
      我就係諗住最期六上午會少人o的,而且果日落雨應該又少人o的,所以揀呢日去 ! :D
      我想換兩隻,但之前 Ricky 話換一隻夠喇 :( 點知果日去到,店員問換幾多隻時,佢自己答兩隻,我當然唔出聲啦 ::mm1542 所以最終都係換o左兩隻 ::mm1582

      刪除
    2. 山長水遠, 又要排隊, 梗係換夠兩隻啦! 一隻粗用, 一隻收藏::_1856

      刪除
    3. 咪係囉 ! ::_1553

      刪除
  5. 個麵好唔好食仲係其次,醉翁之意在於碗,換到心頭好最緊要 ;))

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次個目的好明顯係個 Kitty 碗啦 ! :D 不過反正個位置都算近我,就試多次個麵o岩唔o岩自己咁o者 ::_344

      刪除