2014年5月18日 星期日

煮飯仔 ~ 椒鹽斑馬瀨尿蝦、蘆筍炒肥牛

     很久沒有寫過這類文章了,因為都說了我十世唔煮一次飯的嘛 ! :P

     今天難得有興致,本來打算煮黃金蝦的,誰知在街市發現有斑馬瀨尿蝦呢 ! 這種瀨尿蝦香港街外食店好像要 $1xx 一隻,上次在沙巴吃過後仍懷念至今,難得見到街市有,一於買回去試試煮 L-) 



有我前臂般長的斑馬瀨尿蝦,這裡 3 隻才 $150 =D> 


↑↓ 先蒸 15 mins 至熟透,然後切件落鑊加熟蒜炒 (喜歡吃辣的可加辣椒仔)好快可以上碟 ! 雖然賣相一般,但也相當惹味呀 ! =P~


好多膏 =P~


肥美的蘆筍配肥牛,簡直是絕配 :-bd

16 則留言:

  1. 想問瀨尿蝦買番黎駛唔駛放尿?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔洗呀,龍蝦先要放尿的,所以好易整,買o黎試o下 ~ ;)

      刪除
  2. 回覆
    1. 哈哈,你係估唔到我長期唔煮飯、定係估唔到我會煮飯 ? ::oo2051

      刪除
    2. 估唔到煮D有難度嘅餸。

      如果我整,都係清蒸算了。

      刪除
    3. 蒸完再炒都唔算難丫,瀨尿蝦係要椒鹽先好味o架 ! 如果普通海蝦我就會白灼,仲簡單 ! :D

      刪除
  3. 五月食蘆筍,醒! 有白蘆筍就更正
    ^.^

    回覆刪除
    回覆
    1. 近呢個多月已經成日食了,不過好多時都係o係深夜清炒做宵夜罷了 =P~
      白蘆筍見過但唔敢買,呢o的咁高級o既蘆筍怕自己唔識整、整得唔好食、浪費o左,所以仲未有機會試呀 ! 8->

      刪除
  4. 攞本月刊黎墊枱::_363 , 好浪費呀::_351

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔浪費,睇晒之後抽起覺得靚果o的,剩返o既咪可以用囉,呢o的冇報紙咁污糟、又唔洗浪費膠枱墊呀 ! ::_342

      刪除
  5. 回覆
    1. 咁又未至於粗過十隻手指o既,四隻手指左右啦,不過長度就有我前臂咁長o勒 ! 好鮮甜、啖啖肉 :-bd

      刪除
  6. 回覆
    1. 嘻嘻,俾你發現o左添 ~
      打緊,打到尾聲了,希望呢一兩日出到 :P

      刪除
    2. 上回松島,好耐喇喎。

      刪除
    3. 一個月囉 …… 打緊,而家就去打 ::kk3100

      刪除