2013年12月27日 星期五

九州手信 by Kitty

     繼'東京・大阪・鳥取の旅 '之後,Kitty 又從九州回來了,自然又是我收手信的時候啦,謝謝 ! 



>:D<


天岩戶的狸貓土鈴 ~ 第一次見這種直立式的土鈴 ( 我覺得是土鈴的一種,是因為一樣有粒類似鎯鎯入面的珠仔,而且聲音和土鈴一樣是敲擊瓷器的呢 ! ) :x


別府地獄  x Kitty 鏡仔,還有地獄和鬼鬼的 postcard 呢 ! 大愛 ~ 


Kitty crossover 熊本熊 letter set 好靚呀 !! :x,以及Sanrio 卡通人物 X'mas memo 紙


Kitty's memos & stickers 


Harmonyland bags


最愛還是這塊熊本熊煲墊,超可愛 ! :x:x:x (其實我好喜歡煲墊上散發出來的木香 ),和之前那塊兔兔煲墊一樣,不捨得用呢 ! 8->


還有這些是 Kitty 見到有 ck 鼠而替我買的精品:賀年貼紙 ~ ¥210@ 和閃石小鐵盒 ~ ¥525 ……


     說到買物,每次我們去旅行,都總會準備一張購物清單請對方幫手買的,其實清單我已準備好,只是在 Kitty 臨出發前 3 天已用不著 ...... 所以今次我一樣東西也沒叫她,結果她還是將我喜歡的東西買了回來,謝謝 ~ :">


8 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀 ! 所以 ¥525 好抵 ! ::cc9014

      刪除
  2. 回覆
    1. 當然喜歡,所以說愛死你囉,嘻 ::_345

      刪除
  3. 你屋個一定有個櫃裝滿晒D非食品手信呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 何止一個櫃,應該係周圍擺,成屋都係 ::mm2217

      刪除
  4. 回覆
    1. 我都超喜歡呢個九州熊煲墊呀 ! 但唔捨得用,而家屋企有兩個煲墊用緊、三個唔捨得用,儲緊 ::oo2014

      刪除