2013年12月12日 星期四

2013 東北.北海道夏祭(Day 6)~Part Ⅰ~ 紫色世界

Day 6 (30-7-2013 ~ Tue ~ 陰、晴 ~ 21℃-28℃) 

行程 ~ 北海道(富良野、滝川、札幌)

     今天全日的行程就是看花、看花、再看花 !! 

     第一站是富田農場,然後再往北星町營農場,由於這兩個花田也以前參觀過的了,但夏天去北海道不去一去花田總是覺得欠缺了點什麼似的,所以還是用一個上午逛一逛這兩個花田,當是到此一遊吧 ! 

旭川出發,買了點食物在 JR 作早餐


雖然早上是陰天,但窗外的田園景色依舊吸引

     由於想早點到達富田農場,所以沒有特別遷就撘往薰衣草田駅(期間限定,於夏天才開放的臨時車站,就在富田農場前下車,近很多的)的 JR,要在中富良野行過去 




↑↓ 穿過這條「花人橋後轉右直行 15 分鐘就到的了



↑↓ 沿途的薰衣草與繡球花已開得很燦爛



薰衣草坑渠蓋 :D


太陽花路標


      終於到達了,8 年沒有來過,富田外的屋仔也裝修了好幾年了,最喜歡的是這間 Melon House,周圍都有蜜瓜標誌,好可愛呢 ! 



↑↓ 蜜瓜汽水機 ;;)



      循例要影影薰衣草和那個代表富田的七色花田,但不知是天色昏暗還是沒心機影,好像影來影去也覺得影得不漂亮的 ~X((可能是相機的色差問題,好暗),所以很快便放棄了 ! 寧願行上少許去買雪糕吃 !




↑↓ 總覺得影極也似亂草一堆 :P










      我去買雪糕吃的時候,Ricky 仍然很用心地影相,我便一邊吃一邊說:「好呀,你慢慢影多o的靚相啦,反正我已經冇心機影了。誰知一看他的照片,原來是在影靚女 ! :-w 難怪咁有心機影啦 !! 不過確實又幾清新、幾靚,尤其是她那一身裝扮,與薰衣草襯到絕呢 ! :x




     吃完雪糕,打算到另一邊的花田看看,我記得以前在那裡影過一朵很可愛、很難忘的哈哈笑太陽花的 :D


經過紀念品店,象徵式的買了少許薰衣草產品




↑↓ 見到這個新出品的薰衣草味 cheese cake,忍不住又吃,好味 ! 







     臨離開時,經過一個薰衣草田,發覺這裡的薰衣草漂亮多了,才想起為什麼總是覺得剛才影的薰衣草不夠漂亮了,因為我根本就是較喜歡這種深紫色、花朵較濃密的品種的呢 ! :x






      影完相,要離開了,因為北星町營農場才是我最期待要去的薰衣草場地。8 年前去過北星町營農場後印象難忘,因為這裡可以坐吊椅上山欣賞花田,伴隨著場內播放著的「北之國」音樂陪感浪漫,所以可能又是情意結吧,我和 Ricky 都特別喜愛這個細小的農場 8->



坐吊椅費用 ¥300,在「富良野‧美瑛 NOROKKO 號觀光小火車」上和中富良野駅內都有 ¥50 的割引卷可以取







和上次一樣,我們仍然被這裡的寧靜和畫面吸引著,加上吹來的淡淡薰衣草香,我們坐在樹下、沉醉在這個紫色的世界,良久不願離開 :"> 直至最後的一刻 ~ 10:30am 要往撘 JR 了





車站內的小擺設,成了 Ricky 的代表作 ;;)


↑↓ 還有薰衣草乾花可自由拿取作紀念的,是我喜歡的品種,所以取一點點吧 ! (我記好幾年前香港的一些花店也有這種薰衣草乾花賣的,一小紮 $50)


      回到富良野,還有 35 分鐘的時間才轉車滝川,所以打算在富良野市內買午餐上車吃,但行過幾條街也不見有拉麵店或便利店小食之類的熟食店,只有一間 cake shop,唯有買兩件 cakes 和麵包上 JR 吃吧 ! 


樓梯間的北海肚臍祭圖片



每次都要在這個標誌前影一次相作留念的 :P




↑↓ 午餐 ~ 今天好像也沒辦法好好的吃一頓正餐呀 ! #-o




27 則留言:

  1. "原來是在影靚女!" 哈,好搞笑。:)) 個四層cheese cake好好味咁樣,下年唔知仲有冇呢。

    最後果間Shinya係邊樹?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,係咪抵打先 ?! ::vv4016 不過個靚女又真係幾清新幾靚o既,值得影 ::vv4046
      富田個薰衣草 cheese cake 唔錯喎,冇想像中咁重香水味,幾清新的,我初時覺得應該每年都會有的,但而家聽睇完你和 Jakson 的對話先留意到係限定版,咁就要睇o下 Shinya 同富田下年會唔會繼續合作了 ::vv4049
      間 Shinya 都係o係富良野市,o係富良野駅右手邊,即是舉行肚臍祭果條街街尾左右啦 !

      刪除
  2. 後面出場間 cake shop Furano Kaneshin SHINYA 的代表作就係 ふらの雪どけチーズケーキ, 亦即係你在富天食到的限定版薰衣草味 cheese cake. ::ee5068

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁即係去Shinya就買到lavender cheese cake?

      刪除
    2. 應該無, 因為佢做一批限定版比 Tomita Farm, 要親身去食....

      刪除
    3. ::ee5093 係喎,原來上面幅相全部資料都寫哂。

      刪除
    4. 原來件限定版薰衣草味 cheese cake 就係我地去o既呢間 Shinya 出品o架 ??!! ::oo2042
      你地唔講我都冇為意我地原來唔覺意去o左呢間 cake shop 添 ! 而家睇番 Shinya 外牆張相,先留意到個 cheese cake 係同樣唔同色的 ::cc4110

      刪除
    5. 嗰個係叫溶雪 cheese cake, 好多年前已經食過, 細細件一盒又平又方便. 平時只有 cheese 原味同 chocolate 兩種.

      刪除
    6. 溶雪 cheese cake ~ 連個名都詩意過人 ::_1555 有機會想試下原味呢 !

      刪除
    7. 我作的, 只係照日本翻譯.

      你可以試吓:
      http://hk.deals.yahoo.com/hong-kong/outlet/offer/136209

      刪除
  3. 咁大膽去影靚女, 哈哈!!! >:)
    花田好靚, 幾時先排到北海到呢...............

    回覆刪除
    回覆
    1. 事在人為架, 你想去就 GoGoGo ! ::_2157
      個女仔好清新, 唔同一般日本妹影相永遠V 字手勢, 冇左手指就唔識擺 post, 無論係少女到阿嬋都係咁::_346

      刪除
    2. 個靚女都幾清新,見 Ricky 都影得唔錯,咁就放過佢啦 ! ::kk3007
      係囉,事在人為o既o者,睇下睇下o的遊記、諗下諗下好快就會到蜻蜓你 plan 去o架喇,影花一樣有排你影架 ! ::mm2373

      刪除
    3. 下年無期, 至快要下下年, 哈哈!!

      刪除
    4. 咁即是下年已有目標啦 ::uu7091 去邊呀,又係東北 ?? ::uu7060

      刪除
    5. 係啊, 4月韓國(終於衝出日本, 哈哈), 10月又係東北, 個friend話要同我今次行程一模一樣...............慘!!!

      刪除
    6. 去兩轉,正呀 ~ ::uu7010 韓國 Ricky 都講o左想去好耐了,但始終仲未成事 :P 韓國都係紅葉最靚,你係咪都打算秋天去 ?

      刪除
    7. 哈哈,我而家先望清楚係 4 月櫻花 :P

      刪除
  4. 果排蜜瓜汽水機真係相當有氣勢~紫色果杯ICE CREAM是薰衣草味?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 蜜瓜汽水機真係同附近o的蜜瓜佈置襯到絕,日本就係有呢份心思 ::_1856
      係呀,紫色果杯是薰衣草味雪糕來的,之前都聽過唔少人話味道似食香精,但我又接受到喎,可能我本身都幾喜歡薰衣草的香味的 ::_2172

      刪除
  5. 原來有蜜瓜汽水機,我去過兩次都無留意...你老公公然影靚女,好大的膽子!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常我見到汽水機都會行過去睇下有咩特別飲品的,就係咁先發現原來o的汽水機都係蜜瓜來的 ::vv4038
      佢真係作死 ::vv4003 所以杯雪糕差唔多係我食晒,冇留俾佢的,哈哈 !

      刪除
  6. 花田, 紫色, 黃色::uu7010

    回覆刪除
    回覆
    1. 紫色黃色紅色粉紅色 …… 的花田你都已經影o左啦 ! 唔洗流口水喎 ! ::_345

      刪除
    2. 咁靚既花::vv4005 , 幾時都想睇, 幾時都::uu7010 架

      刪除
  7. 很美呢!請問你幾點到富田農場?stay 左幾耐?我plan緊8月去,可以比啲資料我參考嗎?謝謝
    rigas.wan@gmail.com

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好意思呀,咁遲先回覆你 :P
      今次富田農場我只 stay 左一個半小時 (約 8:15am-9:45am),因為以前我去過的了,所以只是以回味一下的性質去逛一逛便夠,如果你是第一次去富田農場的話,建議起碼留兩個至三個小時,逛下園內不同區域的花田和購物,慢慢影下花、吃下雪糕和 cheese cake 等才夠盡興的呢 ! ;)

      刪除