2013年12月29日 星期日

2013 東北.北海道夏祭(Day 6)~Part Ⅲ~蟹本家蟹宴

Day 6 (30-7-2013 ~ Tue ~ 陰、晴 ~ 21℃-28℃) 

行程 ~ 北海道(富良野、滝川、札幌)

     離開北竜町,回到滝川撘 JR 時,真的有想哭的感覺,因為當日在大阪預訂 JR 車票時,是順利(?)到夏季限定的「動物園號」的,可是昨天拿車票出來望多次時,才發覺車票上的日期打錯了,打了昨日的 29/7 車票 … :(( … 昨晚發現時,曾抱著一絲希望去綠色窗口問問,當然是 full 了啦,只好撘普通 JR 吧 :( 

     就這樣,撘不到也唯有到月台影張相啦 :-S (人家還特登 mark 好晒各卡動物車廂紀念印章的位置的嘛 :(( )




(圖片摘自官網)



列車來了 ! 旭山動物園號的 5 卡車廂各有主題的 ~ 




↑↓ 5号車は「極寒の銀世界号」


(圖片摘自官網)

*********************************************************************


↑↓ 4号車は「鳥たちの大空号」


(圖片摘自官網)

*********************************************************************

3号車は「北海道の大地号」


(圖片摘自官網)

*********************************************************************



↑↓ 2号車は「熱帯のジャングル号」


(圖片摘自官網)

*********************************************************************





↑↓ 1号車は「草原のサバンナ号」


(圖片摘自官網)

*********************************************************************


各車卡內的紀念印章 :-S

*********************************************************************


     望著動物園號逐漸駛離月台,我們唯有化悲憤為食量 ! 回到札幌後,約了圓方家到蟹本家吃蟹宴 ! >:)






     我們各自點了一 set ¥10,000 的二人套餐一起吃,另加一客蟹膏壽司。這個套餐不錯,4 個人只是 ¥20,000 已足夠我們飽到吃不下了,抵 ! :-bd (以下圖片除了特別注明外,都是一個人的份量)



     全程都有侍應幫我們煮蟹(落配料的過程分先後的),只是負責幫我們的侍應一邊處理一邊狂咳 … 感覺不太好 … :-w






↑↓ 由於侍應一端上蟹腳,已幫我們將大部份的蟹腳放進煲內了,所以拍不到原本的份量 (2 set 份量)




大家都超愛這蟹膏,除了我是不吃的 (2 set 份量) :P


蟹外形的煲 ;;)


由於下午太熱,我們的衣服都濕透了 (我的腳掌還留下了 6 條、永不磨滅的涼鞋印呢 ! :((),所以在酒店洗了澡、換過衣服才再出來的


另外點的蟹膏壽司


↑↓ 這個炸釀蟹蓋在看圖片時總覺得會很滯,但原來好好味的呢,我不吃蟹膏的,所以蟹蓋給整個吃清光了之外,還吃了 1/3 個 Ricky 的蟹蓋 :P



除了蟹腳、蟹膏之外,整晚大家最期待的便是壓軸的這碗蟹粥了,超級鮮甜啊 ~ 我們平衡每人吃了兩三碗 ! 



甜品有點失望,我一直都以為是蜜瓜的嘛 ! :( (如果點正價套餐的話便是蜜瓜的了)

     這頓蟹宴吃得很開心,除了美味外 =P~ 最難得是能夠和朋友各自分享旅行的點點滴滴,有時途中遇到開心 / 不開心的事也想找個人說說的嘛 ! (例如發了脾氣,哈哈 ! )。

     另外,由於我們的行程大致相同,只是去的日子前後有別,所以正好互通消息,圓方家昨天已去了積丹半島(自駕),我們打算明天去(撘巴士)但不知是否值得撘一整天的車過去看海,還是重去第四天因大雨上不到北海道而失去的行程(outlet 和小樽) 呢 ? :-?

     最後,聽過意見後,我們決定還是不去積丹半島了,最主要是我和 Ricky 都不愛吃海膽的,而且聽圓方家這個魔鬼說,小樽有套好靚的兔兔玻璃杯,所以明天還是去 shopping 好了 >:)

     吃飽,和圓方家道別後,買了少許飲品便回酒店了,今天好累呢 ~ 




今天的戰利品不算多,叻 ! =D> 太陽花紀念品真的好靚呢 :x


18 則留言:

  1. 「旭山動物園號」好可愛い,今次撘唔到,留返下次啦。
    10000円二人份好抵食ね。::cc4001

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地平均一年先去一次旅行,夏天的北海道已經去過兩次,基本上應該唔會再去的了 ::rr8008
      10000円二人份的確好抵食,因為一般一個套餐都要¥5xxx - ¥1xxxx 的,所以雖然冇o左片蜜瓜,仍然食得過的 ::_1856

      刪除
    2. 一係break開兩次小旅行 :)) 冬天旭山動物園都好玩。

      我都希望女兒六歳前去一次JR PASS旅行,六歳後就要買票喇。

      刪除
    3. 冬天我去過旭山動物園了,主要為o左睇企鵝巡遊,所以你話仲邊有藉口再去呢 ? ::oo2055
      六歳前去一次JR PASS旅行都好呀,到時個女識多好多野,見識多o的,玩法又唔同的了,而且大個o的受得到體驗式的旅行方式o架喇 ::oo2005

      刪除
    4. 無話無藉口嘅,可能第日人腳唔同,又去多次啦。

      以前我都以為唔會再去日本,不過呢幾年我都係帶個女重遊舊地,又唔同玩法。:)

      刪除
    5. 咁又係,北海道我都有好多地方未去,但如果去又想秋天去 … 總之張清單就就有排排呀 ::mm1673
      你而家個女仲細,好多時都係訓覺同抱住行的多,睇o黎五、六歲時你又要繼續重遊舊地了,哈 ! ::mm2065

      刪除
  2. 我去果時都無咁多太陽花紀念品既::kk3114

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度唔算多了,只買到 3 樣紀念品( 唔計包種子…話時話,包種子我有冇比過你呀 ? ),比我想象中少野買,都話果間係蚊型紀念品店。我都有諗過,而家都仲係蚊型店,幾年前你地去果時咪分分鐘連店仔都冇間 ? ::vv4049

      刪除
    2. 你無咩種子我WOR::vv4033
      我果時去都有間店仔, 但就無印象有D咩賣::vv4045

      刪除
    3. 我係打算俾你種o架,可能我連埋自己o的戰利品擺埋晒一堆,等我搵搵先 ::_359
      之前我都想睇番你o的相睇下有咩買架,不過想起你果時未寫 blog 的呢 ::vv4018

      刪除
  3. 日本百去不厭!蟹呢,百食不厭!:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 今個旅程食o左兩次蟹宴,都好滿足了,反而開始掛住 HK 的薑蔥炒蟹 ::kk3023

      刪除
  4. 蟹本家 --> 印象中你的文好似唔止出現一次! HAHA
    我自己好少正餐會REPEAT 同一間(就算不同分店)~haha
    不過果pat蟹膏真係好正

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔同一間架,上次果篇係 Day 2 的蟹道樂 (只在關西及東京有分店),而今次呢間係蟹本家 (只在北海道有分店),所以趁有機會比較,一於試晒兩間 ::mm2174
      雖然我唔食(生)蟹膏的,但其餘的 3 人就食得超開心,不停話好正呢 !

      刪除
  5. 個蟹宴好正喎, 睇見都流晒口水!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 而且只係 10,000 円就足夠兩個人食,真係好抵!::mm1582

      刪除
  6. CK鼠你好,

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩講食,讓大家分享不同生活體驗

    你的網誌十分切合我們網站的主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建立一個講玩講生活的平台,並分享給一眾志同道合的網友

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結不同好玩好食之處!

    另外,我們設有「稿費」制度,文章獲得本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    迎新推廣,每100本地瀏覽量,可獲高達HK$1稿費;我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001
    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個 blog 咁長氣都o岩睇 ? 多謝欣賞,o岩駛的話,隨便 ~ ::oo2012

      刪除