2013年5月27日 星期一

第五次磨牙仔

25‧5‧2013

    星期六終於帶忌廉到新診所做磨牙仔手術,當天早上下著傾盤大雨,我們差不多濕透半邊衫、準時 10:30am 到達診所。

    醫生替忌廉作簡單檢查,今次輕了少許,只有 2.08kg,不過醫生說近日好多兔兔都是這樣,因為天氣反覆影響牠們的胃口。並解釋手術風險 (貓狗約 0.1%,兔子是 1%,醫生說會一直監察著,但亦試過有兔子沒有醒過來 ……  ),醫生說忌廉的手術會在 12-2pm 做,我們將忌廉留低給醫生,大約 4-5pm 便可以接回她。

    之後我們在附近逛逛及吃午餐,等待診所通知接忌廉 … 誰知診所在 2pm 便打來,嚇得我個心離一離  原來是醫生親自打來交代忌廉的情況,醫生說麻醉後,忌廉血內的氧含量偏低,一般有 90 以上,但忌廉只有 85-90,所以幫她加重了氧氣 … 平時沒大問題的,只是比較疲累,現在她剛完成手術,已逐漸回復意識 …… 終於,在 4pm 可以接忌廉回家了。



回到家耳朵還包著吊鹽水的紗布

    忌廉回到家,超累超呆,整晚都只是站在一角發呆,好久才終於忍不住趴下來休息 ……




忌廉的一堆藥物







第一次見有 bear bear 藥水樽的



不肯乖乖食藥,每次都要「BB 抱」才能餵藥成功 

    她以往在手術當晚已能慢慢進食細小的草碎的了(第一次手術除外),但可能今次的藥力較重,整晚渾渾噩噩的、牙仔又不舒服,所以沒有進食,連最愛的羅馬生菜也吃不到,要定時餵服草粉 ……



    
終於在第二天的黃昏能夠自己吃草了  精神也好了很多,還懂得避開鏡頭了呢 ! 



4 則留言:

  1. 無論人同動物做手術都有風險, 依家免得過都唔想我D仔要麻醉做手術, 個小小風險我都唔想擔心, 我現在好勤力成日幫我4隻仔擦牙仔, 盡可能不要入院洗牙..
    bear bear 藥水樽好得意呀~ 動物們都唔識欣賞啦~ 唔會因為個可愛樽會開心食葯水, 只是俾主人欣賞開心餵葯水
    [版主回覆05/28/2013 22:33:09]問題係我避免唔到佢o的牙齒繼續生長和尖起,咁除了持續同佢磨牙仔之外,都唔知可以做o的咩
    [Nerissa回覆05/28/2013 13:26:59]我都有幫我隻茶仔擦牙仔, 不過次次擦牙都好似打仗咁, 佢係咁掙扎唔俾你擦.

    回覆刪除
  2. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^31/5/13 2:43 下午

    真係睇住你0個 blog , 對忌廉有感情...希望佢健健康康
    [版主回覆05/31/2013 20:39:05]我代忌廉多謝你的祝福

    回覆刪除
  3. 希望忌廉快d精靈番!
    [版主回覆06/02/2013 17:56:02]多謝 ! 忌廉第二日的黃昏已經自己食到野喇 …… 放心,佢而家不知幾精靈,日日同我玩捉迷藏黎避開食藥水

    回覆刪除
  4. Mr & Mrs Leung24/7/13 4:46 下午

    我見猶憐
    [版主回覆07/24/2013 17:58:14]忌廉而家已經冇事喇,精精靈靈的,thx !

    回覆刪除