2010年7月1日 星期四

東京中部小旅行 2010 ( Day 5 ) Part Ⅰ ~ 與大自然融為一體

圓夢之旅 ~ 第五天 (奧飛驒、白川鄉)         20-1-10

     提到昨日乘撘迎送巴士到奧飛驒時發生了一件趣事,話說當時很迫,我們坐在最後排,到了差不多開車時,有一行五人的一班日本靚女上車並坐到我們的旁邊。

     車子開動,我和 Ricky 一邊看風景一邊談天,Ricky 說「發達喇,到時可以和這班靚女一起浸露天風呂」,我說你又不知她們幾時去浸,Ricky 就說「我由 check in 浸到 check out 咪得囉 !」真係冇佢咁好氣 !! 


     當然,Ricky 只是說笑的啦 !  不過我們昨晚各自浸本館的大浴場溫泉時,我在女湯浸了一會就見到那班靚女進來喎,但我浸多一會便離開去吃晚餐了。我向 Ricky 說浸溫泉時見到班靚女呀,佢地仲話好舒服添,激到 Ricky 「心口」! 哈哈 !

*********************************************************

     先說回今天,我們清晨 6 時便起身,為的就是到旅館外的野外露天風呂浸溫泉,這個溫泉就在旅館的右手邊,我們先由 B1 的停車場出口出去,lift 門一開,凍到我們想縮番入 lift  當時我們只穿了浴衣和外套 ! (以下部份相片都是待天色光了之後才影的,纜車照則是浸完溫泉後補影的,因為當時是 6:20am,根本未天光呀 !! )


     我們選擇住穂高荘 山のホテル的其中一個原因,還有她那部通往露天風呂的私人纜車,這個名為「幸福駅」的小車站,單是聽名字已讓人感覺到很幸福 


出了停車場,過對面馬路就會看見纜車的入口


 ↑↓ 從車站向下望,唔見有纜車的 ? 以為太早未開,於是打算從旁邊的樓梯行落去 … 但天色好黑喎 … ,於是再行過車站睇睇,見到纜車開動喇 ~



 這架就是旅館的私人纜車,可直達露天風呂的


 到喇到喇  就是這個山峽槍の湯 ~ 混浴 


 左邊的是女脫衣所,直行的便是男脫衣所


 ↑↓ 在這個「繩簾」後面脫衣之後,從左邊的布簾出去便是了



 這是男脫衣所的出口


 一出布簾就可在這裡先洗身才浸溫泉


 向上望更可以看見纜車上落,即是有人上落都會知道的


 簡單的清潔完身體後就衝入溫泉啦 ! 現在時間是 ~ 6:40am,由於時間太早,我們包場 !!  可以狂影相了  浸了一會兒後,晨光初現,天色開始漸變明亮




 浸了一會兒後,晨光初現,天色開始漸變明亮


 混浴泉的全景  周圍都被山野環抱著,環境超廣闊,正 ~




     我和 Ricky 又浸又影,玩了 15 mins 後,便看見纜車再次開動,即是會有人落來了 ! 這時 Ricky 又一臉期待的說「會唔會是那 5 位日本靚呢?」沒多久,就聽見悅耳的女子聲音,然後看見那 5 人的其中兩個女子,站出來影了幾張景色照片,然後又入番脫衣所,Ricky 對我說「黎喇黎喇」,但過了很久還不見那 5 名靚女的蹤影。

     然後我就對 Ricky 說「梗係見你 o係度所以唔落黎啦 ! 而且 … 呢度係有女性專用露天風呂架嘛,蠢 !」Ricky 再次「灰左 !」哈哈…哈…


 我們浸完混浴後,便換回衣服離開,經過女性專用露天風呂,我入去看一看這邊的景色,其實和混浴那邊的景色差不多,只是混浴那邊較大,和多了那把標誌的木傘


     影夠就離開,我還要告訴 Ricky 那 5 名靚女正在入面嘆溫泉呀 !  然後便返旅館吃早餐了


 Ricky 失落的背影


 這裡還有個足湯,景色同樣十分怡人




 趁纜車下來時,又影 !








 一上到和食處,同樣是昨晚的位置,便看見我們的早餐已準備好了 ~











我們最喜歡的便是那個蛋黃大蝦,味道好像大蝦沙津,很開胃美味



 窗外的景色是泳池景,夏天來的話可以游水呢 !


        吃飽後大概是 8:10am,我們打算回房換衫及梳洗後便到新穗高一遊,經過 reception 時順便問問往新穗高的位置,才發現我們擺了一個大烏龍 !!  我們常常以為新穗高吊車站就在我們的旅館旁 (因選擇旅館時也曾考慮過住另一間ホテル穂高,這間旅館的位置就在穗高吊車站旁,我們就是混淆了這兩間旅館) ! 如要前往吊車站則要乘撘旅館的接送巴士。

     我們原本打算 8:30-10:00am 在新穗高遊覽,然後早少許回旅館撘 11:00am 開出的送迎巴士回高山市的。但看見 reception 的告示板才發現第一班次吊車站的巴士會於 8:20am 開出,我們肯定是趕不及的了,問問職員如果撘 9:05am 的班次,是否趕得及在新穗高遊玩及回程呢 ? 職員叫我們等等,我們正在盤算著如果趕不及都沒有辦法,只是非常可惜,特地來到奧飛驒卻上不到山 


     這時職員回來,很心急的拿了張紙一邊比畫著、在幫我們預算著車程來回的時間,一邊講解吊車與吊車之間的開出時間、和每個地方有多少時間停留等,還千叮萬囑我們要撘到 10:30am 的接送巴士回來呀 ! 真的很謝謝他呀 !

     道謝過後,我們極速上房洗頭換衫,半小時後便可以落堂 check out 了 


 8:50am 準備好便離開房間,臨走時影一影窗外的景色先


 車子未到,先到旅館外影相,因為昨晚到來時天色已黑了,旅館趁上少許雪景,很美 !  很有避暑山莊的感覺



 上層左邊第二間便是我們房間了


 大堂休息區外的水車屋


 水車屋下還養了很多超大條的錦鯉魚呢 !



 9:03am 是時候去撘車了 ! 路旁看見這個是 … 井 ?


 這架就是接送我們到新穗高吊車站的巴士,9:08am 終於開出了,很期待呀 !

12 則留言:

  1. 寶媽同寶爸1/7/10 9:46 下午

    呢間溫泉旅館好正Bor,有機會都想試o下~~~
    我發覺日本D女性好少去混浴,我上次去鶴之湯個混浴都係男既~~~
    [版主回覆07/01/2010 23:17:00]我們都好喜歡這間旅館呢 ! 旅館內外都很有特色 其實奧飛驒有 3、4 間溫泉旅館都很吸引,各有特色,有機會真的要去試下 !
    係呀 ! 日本女性多數寧願浸女性專用風呂,因為一般黎講,景觀都係差唔多,只是較混浴細少許。但我地作為旅客,總會抱住「咁難得黎一次,當然咩都要/敢試一下」既心態啦

    回覆刪除
  2. I also want to consider this hotel, thanks for your info. I hope we can sucess.
    [版主回覆07/03/2010 23:08:00]我地都好喜歡這間旅館,住得好滿意呀 !  o的職員都幫左我地好多,如果唔係都去唔到之後的一個重要景點 !   希望你地都成功,不過應該唔難 book 到的

    回覆刪除
  3. 你好,第一次留言,多多指教!!!
    我响今年一月本來都BOOK咗呢間旅館,點知入到去準備CHECK IN時,有位職員同我講,話當晚間旅館會無暖氣供應(佢無講到原因,淨係猛講話嗰度係山區,如果無暖氣會好凍),咁我地問佢有咩辦法,佢間我地介唔介意去佢地間姊妹館,嗰陣我地都無辦法,唯有轉去嗰間囉,嗰間姊妹館都幾好,但就無呢間個露天溫泉咁有特色...但服務各方面都算令我滿意架...

    回覆刪除
  4. 你好,第一次留言,多多指教!!!
    我响今年一月本來都BOOK咗呢間旅館,點知入到去準備CHECK IN時,有位職員同我講,話當晚間旅館會無暖氣供應(佢無講到原因,淨係猛講話嗰度係山區,如果無暖氣會好凍),咁我地問佢有咩辦法,佢間我地介唔介意去佢地間姊妹館,嗰陣我地都無辦法,唯有轉去嗰間囉,嗰間姊妹館都幾好,但就無呢間個露天溫泉咁有特色...但服務各方面都算令我滿意架...
    [版主回覆07/04/2010 10:24:00]Hello ~ 你好 !
    無暖氣就真係麻煩喎  可能佢地都係當日臨時先發生呢件事,如果唔係都可以早 o的通知你地,你地咪可以 book 過第二間心水旅館丫 ! 不過唔知佢地間姊妹館叫咩名呢 ? 有冇相睇呢 ?

    回覆刪除
  5. 第一次到來看你的blog~ 真的好看呀~ 追看中^^ 加油
    [版主回覆07/04/2010 18:43:00]歡迎到訪 ~ thanks !! ^^

    回覆刪除
  6. 人生最享受的我覺得都係清早起來浸個早湯然後去品嚐一個美味的日式早飯.....
    [版主回覆07/06/2010 21:52:00]  haha ... 我既人生最享受係覺得清早起來唔洗返工仲可以去期待已久既地方玩到天昏地暗唔願瞓  ~ 咁就為之 very good  o勒 !!

    回覆刪除
  7. 我最鍾意揾D無料送迎hotel , 真係慳返唔少  不過呢到附近都無咩送迎,自己搭車入去,係得你住呢間  等我再揾揾
    [版主回覆07/08/2010 22:24:00]係咩 ? 奧飛驒間間旅館都咁「隔涉」,應該唔會只得呢間先有送迎架喎 ! 不過我當初都係睇旅遊書,選左呢間旅館就直接上她的網站 book 房,真係冇留意其他旅館既情況,唔 … 等我得閒都睇下先

    回覆刪除
  8. 好呀  多對眼睇  同埋呢間算平
    [版主回覆07/09/2010 21:31:00]真係睇左幾間都唔見話有送迎喎,咁我咪好幸運 ? 搵第一間就遇到有送迎  不過論環境,槍見館都唔錯,如果喜歡比較日本風味既旅館話,就一定會喜歡呀 !

    回覆刪除
  9. 睇黎呢間旅館又係唔多平 .... 是否所有混浴都係可以著泳衣架 喂 幾時得閒取手信呀 已經準備好喇!
    [版主回覆07/09/2010 22:16:00]呢間 ? 咪即係 Day 4 Par Ⅳ ¥12180@ 果間囉 !
    其實所有混浴都可以包毛巾的,但就冇話可以著泳衣架,我係之前上討論區見人提過「混浴就記得帶泳衣」,所以就一直覺得係可以著泳衣的  但個網站係台灣既,都唔知o岩唔o岩既 … 但我諗之後有機會再浸混浴既話,都係包毛巾好喇  
    手信 !? 我隨時都準備好喇

    回覆刪除
  10. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^10/7/10 8:07 下午

    景色真係好靚 , 尤期係黃昏feel
    嗰温泉咁大 , 又另人唸起木村同松隆子係 love generation 夜麻麻浸温泉情景....
    不過夜晚行嗰段路要小心滑
    [版主回覆07/11/2010 08:53:00]黃昏 feel 既溫泉我未浸過呀,因為呢段時間通常都係去左玩,未返酒店/旅館的,如果你地浸左黃昏溫泉,遲 o的 post 黎睇下丫  好多人就係中晒 o的日劇毒,所以先爆發日遊症囉 !
     嗰段路黑麻麻真係唔敢行,所以我地猶豫左一陣,都係去撘纜車,等浸完溫泉,天光先補影番張相

    回覆刪除
  11. 私人纜車都已經夠特別! 服務態度都好OK喎! 我好鐘意食溫泉旅館的早餐架, 唔知點解每次都食得好開懷!
    [版主回覆07/11/2010 23:26:00]睇過咁多間旅館 ( 其實都係 4、5 間咁大把  ),我最喜歡都係呢間,單睇外形都夠啦,內裡的設施及溫泉都好有特色  其次係槍見館,我都好想有機會可以試下
    我又唔係好抗拒日式早餐,只不過你知啦,日式早餐除左個湯同飯之外,好大部份都係凍既,頂多都係微暖,天寒地凍既季節下,我們都好掛住 o的熱食架 !

    回覆刪除
  12. 哈哈~你老公好攪笑!! 你呢間旅館都好正,之前我都有諗過book你呢間,不過最後book左槍見館,個原因好無聊,遲D寫到先講,不過你呢間有個叫幸福站嘅車站,聽見個名都覺得好浪漫,而且D裝修好似好西化,住得多日式旅館,你呢間個feel又真係幾正
    [版主回覆08/08/2010 23:56:00]我都係貪佢呢間有迎送、幸福站、大露天風呂、歐陸式火爐 … 所以都好快就決定住呢間喇 !
    係呀,我都對槍館好有興趣架 ! 自己去唔到咁多,好彩都有其他人既分享,等妳既「故事」呀 !!  哈哈 ! 因為每次睇妳個 blog 都覺得好搞笑、好有娛樂性架 !!

    回覆刪除