2010年7月30日 星期五

東京中部小旅行 2010 ( Day 5 ) Part Ⅳ ~ 從天堂跌落凡間

圓夢之旅 ~ 第五天 (奧飛驒、白川鄉)      20-1-10


     6:00pm 到達金沢,我們原本的行程是打算到附近的 Focus 逛街及吃晚餐的,但不知是我們都覺得疲累了,還是沒有興致,Ricky 便在金沢駅內找個位置坐下執拾今天的戰利品,而我則在駅內的商店隨便逛逛



晚上的金沢駅被燈光映照著,十分耀眼呢 !


 駅外的地標 ~ 紅色鳥居


 觀光案內所內的屋台擺設

     到差不多 7:00pm,實在又熱又累 ( 駅內的暖氣熱得要死 ! ),我們便去找地方吃晚餐,但行勻整個駅的上上下下,都找不到合心意的食店,最後唯有又回到剛才 Ricky 經過提議的意粉屋吃吧

     一入到店內,感覺更熱更侷,我們點了餐後,我便匆匆跑到樓上的洗手間脫去我的樽領打底衫,不過一邊吃還是覺得很侷呢 ! 


 最後選了這間 Capricciosa 吃意粉


 Ricky 的 Mushrooms Spaghetti ~ ¥1080,忌廉汁很濃很好味


 我的「Today's meat special」~ 香草煎雞扒,雞扒外皮煎得又脆又香,也很好味呀 !  但店內實在太熱,感覺越吃越乾


 甜品 ~ 忘記了是什麼味道的雪糕了,加上 cream 和焦糖,純粹是因為太侷,所以想吃雪糕而叫的


     吃飽,又坐多一會才離開,我帶 Ricky 看看剛才我看過、覺得漂亮的 Kitty 七福神造型擺設,Ricky 也說很可愛,價錢又不算貴,於是便決定把它帶回家了 

     不過過程中店員小姐對我們黑面呢,因為當時其實已剛剛到了 8:00pm 的收鋪時間,我們唯有不斷說不好意思,然後快快離開囉  之後就在駅內「遊盪」直至 9:15pm






 車站內的郵箱,不過那個「巨小孩」一點不可愛  ,和神話之神 ~  HERMES


 ↑↓ 還有 C58 140 號蒸氣火車的車輪介紹



     時間到了,要預備撘 9:30pm 的夜車回東京了 …  明天 6:50am 我們便會回到東京駅



 金沢駅的外牆


 我們就是撘這輛大巴士離開金沢的了


 我們的名字呀  ~ 坐第五行的座位


 車上座位的編排是 2-1-2,每個座位都有提供小 cushion 和毛毯的

     2:30am 到達中途休息站 ~ 千曲川,讓乘客往洗手間,我們也乘機落車伸展筋骨,看看自動販賣機,沒有什麼特別的飲品賣,於是便上回車子裡去了。




 當日在高山轉車時的戰利品  (回家後補影的)


     曾聽 blog 友說過,從 xx (不記得是日本哪個地方了)回到東京,就像從天堂回到凡間,然後由東京回到香港,不就等於由凡間跌番落地獄 ? 聽完後覺得形容得很貼切,所以便改一改,成為此標題 


5 則留言:

  1. 好鐘意呀! 又平又靚, 佢黑面都唔理咁多呀
    [版主回覆07/31/2010 09:10:00]係 ! 所以照買 !

    回覆刪除
  2. 沒有地獄怎知天堂好
    咁我地要努力繼續搵天堂更多的好處
    [版主回覆08/01/2010 00:35:00]所以我會在地獄努力工作,等待再次升天 ~

    回覆刪除
  3. 真係形容得超貼切,上次從東北回東京,簡直有驚的感覺,多人、節奏快,沒有了鄉土氣息,又無左果份熱心助人的好客感覺,搞到我之後都儘量唔想再經東京上落....地獄就.....更加唔好講啦,就黎要見到牛頭馬面啦...嗚嗚嗚...
    [版主回覆08/01/2010 21:26:00]所以我地好少去東京喇,只不過間中又要返去淺草、Sanrio 及 浣熊專門店報到下之嘛 ! 所以凡間仍有我們留戀之處囉 !
    除左牛頭馬面之外,仲有少量凡人在妳附近游走既 ~  

    回覆刪除
  4. 寶媽同寶爸2/8/10 9:30 下午

    個 Kitty 七福神好得意呀 ~~~
    日本啲商店係咁,一到夠鐘就落閘,好多時早十五分鍾啲店員已經執定嘢,啲日本人都唔會入去,至於對於我哋啲 Shopping 魔有時都唔係咁好意思入去 ~~~
    呢啲夜車司機值得一讚,啲路又黑又靜,真係要好小心 ~~~
    [版主回覆08/02/2010 22:17:00]當時我冇留意到時間呀,只係見佢黑黑地面、唔多想拎俾我地咁,然後就見附近 o的店鋪開始拉閘喇
    今次撘夜車都 ok,冇上次撘咁辛苦,因為上次 o的暖氣又熱又焗,而且今次少人撘,我地每人可以佔兩個位咁訓  係囉,日本入黑 o的路真係街燈都冇盞,所以夜車司機都要特別提高警覺架 !

    回覆刪除
  5. 搵高山資料路過你個blog, 好鍾意你個行程, 好有用! 恕我冒昧請問你夜行金沢新宿巴士係邊間公司, 可以去邊度預約呢? Thx so much!!!
    [版主回覆11/19/2010 00:25:00]你好呀 ~ 我既行程資料都冇其他人咁詳盡,可能實用性唔夠,不過都好多謝你的到訪呢
    以下是由東京到其他日本地方的夜行巴士的網站,希望幫到你啦 ~
    http://www.tokyo-ryoko.com/kbus/

    回覆刪除