2010年5月19日 星期三

東京中部小旅行 2010 ( Day 3 ) 高山 Part Ⅲ ~ 櫻山八幡宮不再見

 圓夢之旅 ~ 第三天 (高山)               18-1-10

     經過一番拍照擾攘,終於到達目的地 ~ 屋台會館。其實屋台會館、櫻山八幡宮和櫻山日光館都是在同一個區域附近,所以要一次過遊覽三個景點是很方便的,相信一個半小時也很足夠。可是,就是不知為什麼,我居然沒有上櫻山八幡宮拍照 !!! 我到現在都還搞不清我為什麼不行上那幾級樓梯的呢 ?! 




 到達喇 ~ 先在外圍拍拍照




 Ricky 偷影左一位靚女









 旁邊有一間賣店,有一隻大飛驒寶寶放在門外,我當然不會放過他啦

     高山祭屋台會館 ~ 高山祭是高山市一年兩度(春、秋)最盛大的祭典,祭典中會有多架屋台山車在街上巡遊。我們未能參與祭典,唯有到會館欣賞這些華麗的山車啦



 入場費 ¥820 (包櫻山日光館)


 這裡的每一台屋台山車都曾經在高山祭中出過場架





 這些屋台山車接近三層樓高,如果可以欣賞到它們在街道上巡遊,場面一定十分壯觀 !



而二樓則展示一些與屋台及高山祭的資料和展品,包括其他屋台的相片和華麗的雕飾















 高山祭參與者的不同服飾



     用 30 mins 逛完高山祭屋台會館,便「經過」櫻山八幡宮 … 「經過」的意思是,只在外面拍了兩張相便去了日光館參觀了。現在回想起來,可能當時是因為入場費包了兩館的費用,我們當時 3:40pm 才到達,冬天兩館都會在 4:30pm 關門的,所以不夠時間喇 ! 我們匆匆的參觀了兩館,而沒有再逛櫻山八幡宮了

     櫻山八幡宮 ~ 是秋天高山祭的起點,因此秋天的高山祭又名八幡祭,這亦是電視劇《最美麗的第七天》取景的地點。不過講真,我沒有多留意劇情,因為我只是在有日本景色時才望了幾眼的 








 很喜歡這張照片,因為好像同時擁有秋天和冬天的景致


     櫻山日光館 ~ 館內展出了一座日光東照宮的 1:10、經歷 15 年製作而成的模型




↑↓ 「御水舍」的前後,和銅鳥居





三重塔和石鳥居








日光東照宮的模型,手工非常的精細考究,我們還模仿 blog 友圓方家拍了特別效果照呢 !


 高山祭 poster,好靚 !

     離開櫻山日光館後,向右邊方向一直向前行,行到左京橋附近,發覺這裡的景色非漂亮,我們都忍不住停下來影完又影,不過當時的我已開始冷得面無血色









 影夠,我們便沿著上三之町後面的街道,慢慢的一邊閒逛、一邊向我們的晚餐目的地進發


 這些算不算是「樹掛」?


 這條街道有懷舊戲院,很有江戶時代的味道





 天色漸暗,街上的昏黃街燈除除亮起




 途中所見的人形紙牌公仔,我當然有玩同影相啦 !


 不同卡通人物 crossover 飛驒寶寶的造型


 土產店內牆上的裝飾

     *在其中一間紀念品店內,我看見兩隻 Hello Kitty 公仔(一大一小),正是今天中午在破舊小商店那裡看見的棗紅色 Kitty 一樣,正想看看價錢,原來那款是2002年的 Kitty x 飛驒寶寶造型,是非賣品來的,這使我更加心思思想買了 


     不過 Ricky 說反正明天也會在高山市內逛,可以考慮多一天,明天才回小商店買呀 ! 所以我買完其他精品便離開了。


 好 colourful 的飛驒寶寶呀 ! 唔,當時應該買幾塊煎餅試試的  只是我一見到飛驒寶寶就失控,只顧影相


 晚上 (當時也不過是 5:30pm 左右) 的街道十分清靜,人影都唔多個


 聽說在陣屋旁邊屋台售賣的小丸子特別好味,不過當時不知在哪裡,所以經過鍛治橋,隨便的試了一串便算了


 一間中華料理店門外的石製飛驒寶寶


 連椅子上也有小朋友版的飛驒寶寶呢


 晚餐地點就在這裡 ~「丸明」,在高山市內甚具名氣的飛驒牛料理專門店,不過室外這張相片不知為何影極都是濛的


 丸明門外的標誌 ~ 黑色牛牛




 室內裡境,我們就是坐這張枱


 飛驒牛泡菜鍋 ~ ¥1080,我們叫的時候並沒有留意到這個是泡菜來的,我不吃泡菜的,所以全部由 Ricky 解決掉 !


 特選飛驒牛燒肉大皿 ~ ¥5480,有三種不同部位的靚牛肉


 開餐喇 ~ 入口即溶的,好好味 !   講真我不懂分辨神戶牛和飛驒牛等等哪一個牛味較濃 (因每次吃完都記不清那味道啦,比較不到),只知雪花越靚的油份便較甘香,但當時一餐裡一次過吃這麼多其實都幾「漏」 現在則流緊口水


 今天的少少戰利品,其實只是忍手了,因為明天仍然在高山遊覽嘛


8 則留言:

  1. 漏??? 我要食好多兒識得個漏字
    [版主回覆05/19/2010 22:23:00]我同 Ricky 都係細食架嘛,而且成餐只有一個口味 ~ 燒肉,啖啖肉係會有 d 漏架

    回覆刪除
  2. 寶媽同寶爸20/5/10 9:57 下午

    高山祭屋台會館收費都幾貴,而且好似唔係好大咋 Bor ,所以上次去高山我哋都無入去睇 ~~~
    去櫻山八幡宮都係影一、兩張相嘅地方,錯過咗唯有下次補返,好多時去旅行就係咁,去完返嚟睇返啲資料先知原來附近仲有好多景點無去倒,不竟去旅行真係時間有限呢 ~~~
    [版主回覆05/20/2010 22:33:00]高山祭屋台會館的確唔係好大架咋,但係我對 o的山車有興趣,參與唔到祭典,去睇下山車都好嘛
    係呀,成日都覺得仲有好多景點無去倒、好多野 miss 左咁,其實都係果句啦 ~ 旅行係去極都唔夠既 ! 我 o的「下一次」都唔知排到幾時喇

    回覆刪除
  3. 抄襲係要俾版權費架喎!我同你一樣都無上果幾級樓梯,我亦同意屋台會館一定要入,仲一定要再有機會親身睇一次高山祭添^^
    [版主回覆05/20/2010 23:27:00]   所以我淨係 post 阿 Ricky 果張相囉 ,妳有咩都可以直接向佢追討  但我原本想去埋高山祭之森架 ! 不過後來冇左回事 …

    回覆刪除
  4. 你開頭著咁少衫既.. 仲著裙... 唔凍呀?  我係高山都覺得幾凍下...
    丸明個個SET. 我覺得唔係好夠喉呀.. heehee  
    [版主回覆05/25/2010 12:56:00]開頭都算係中午,又走黎走去影相咁,所以唔算好凍,其實條冷裙係緊身的、都幾暖下架、入面仲有件樽領冷衫 + 底衫,襪褲係羊毛襪,再加雪鞋,都 ok 的  但參觀完 o的會館後可能入夜啦,就開始凍喇 ~
    因為要戒口,我已經 2 個幾月冇食牛喇  而家我都好想再食,但我其實想試 Shabu Shabu 架 !

    回覆刪除
  5. Ada & Man San30/5/10 9:40 上午

    我沒有入去日光館及高山祭屋台會館,只在外面影吓相~而 櫻山八幡宮反而逗留較耐~
    [版主回覆05/30/2010 09:56:00]櫻山八幡宮我覺得都幾靚架 ! 我鐘意呢類寺院景色  日光館及高山祭屋台會館入場費係兩館通用,所以睇晒兩館真係需要 o的時間,變左總有人因為時間關係而冇睇晒 3 個景點囉

    回覆刪除
  6. Ada & Man San30/5/10 1:46 下午

    我自已都是喜歡自然景物多D~對於D,而嘜祭物祭  ~
    [版主回覆05/30/2010 14:58:00]我地都係鍾意自然景物多 o的,所以之後一去到中部我地都好似「復活」咁 ! 祭典都 o岩架,不過就好難夾到時間

    回覆刪除
  7. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^3/6/10 12:10 下午

    櫻山八幡宮冇去好可惜啊! 何況見你地相片 , 高山全是雪 , 一定好覩....
    不過你地拍攝高山街道相片好靚
    豆豆  
    [版主回覆06/03/2010 16:01:00]係有 o的可惜,唔知有冇機會再去呢  
    多謝讚賞,我地都係用 G10 咋,好多 function 都未識用( 懶去研究  ),但都唔夠你地 o的相咁有心思 。都係果句:只要天氣好、景色靚,唔洗識影相都會影到靚相的 !  (當然識得就更加好啦  )

    回覆刪除
  8. 我地無入日光東照宮,只係去左佢嘅toilet咋,睇你D相都幾靚喎~
    呢條街連D poster都好6、70年代懷舊feel
    [版主回覆06/14/2010 00:07:00]因為日光館及高山祭屋台會館既入場費係兩館通用,所以先睇晒兩個館咋,其實我對日光館興趣不大  我地見成日都要經回頭路去另一個景點,所以咪特登行前/後一條街,睇下其他街道有咩睇囉 !

    回覆刪除