2009年2月7日 星期六

第四 & 第六天 ~ 流冰 Norokko 號 → 札幌雪祭

第四天 ( 5/2 ) ~ 今天就是乘這輛流冰 Norokko號 






第六天 ( 7/2 ) ~ 札幌雪祭,黃昏時的 Candle night 活動及各種造型的冰雕






9 則留言:

  1. 我嘅史迪仔呀!!!!!......我又要去!!!
    [版主回覆02/09/2009 00:51:00] 妳快 o的 o黎啦,史迪仔等緊妳呀 !!

    回覆刪除
  2. 妳隻夜鬼 ...明早不用早起嗎
    [版主回覆02/11/2009 23:22:00]嘻嘻 ! 已經比之前早睡架喇 !

    回覆刪除
  3. 第五天去咗邊呀
    [版主回覆02/11/2009 23:23:00]乘車、乘車再乘車 ……

    回覆刪除
  4. 嘩嘩......好正呀!!! 去風流快活又不帶我去......嗚......
    [版主回覆02/11/2009 23:26:00]妳一個月之前風流快活左啦嘛 ! 妳唔記得左 o拿 !?

    回覆刪除
  5. 嘩!!!!!!!!!
    好有FEEL,挨下嚴寒都無所謂啦!
    [版主回覆02/11/2009 23:29:00]咁又係,尤其是都未必有機會再去的了,凍埋今次 o者 !!

    回覆刪除
  6. 幾日無妳消息, 好掛住妳呀
    [版主回覆02/11/2009 23:34:00]幾日都冇得上網呀,昨日有得上網,但偏偏只有香港 yahoo 上唔到 !!
    今日買到 Stitch 喇,原價 ¥1800,5-11/2 雪祭期間 30% 0ff 呀 !!

    回覆刪除
  7. 終於有妳消息好開心 ~ 咁平? 有無其他好嘢先, 買d返黎炒都好 幾時返黎呀?  
    [版主回覆02/12/2009 00:09:00]唔係好多有特價,只係情人節產品先有,我想是由於要在情人節前 sell 出去 o卦 !?我都唔知邊 d 炒得到 or not,所以唔敢呀 !
    明晚 (12/2) 返

    回覆刪除
  8. 見妳POST到第九天, 還以為還有幾天玩! 妳買得多唔多嘢呀? 有無大出血呢
    [版主回覆02/12/2009 06:47:00]我去 11 天之嘛,又唔係 21 天 …… 但今次好似去左好耐咁,居然有少少掛住屋企添
    今次已經比以往買少左好多,買的種類有少少唔同 ~ 買少左精品,但買多左家居用品囉 !!

    回覆刪除
  9. 史迪仔整得好靚呀!
    [版主回覆02/13/2009 23:05:00]係呀 ! 整得好神似,如果有 ck 鼠就發達喇 ~~~

    回覆刪除