2009年2月2日 星期一

到達北海道喇 ~~

     今天只有一種感受 ~ 凍 → 震 → 疆 !! 
        


5 則留言:

  1. 我係第一個!北海道CK萬歲!!!一定要影多D相呀!去多D地方呀!我要睇雪祭!
    [版主回覆02/03/2009 22:53:00]因為凍的關係,真係影少左好多相片 ……  雪祭要過多兩日先睇,不過我會繼續努力影多 o的相的 !!

    回覆刪除
  2. 你就好啦......又唔帶埋我去.....
    [版主回覆02/03/2009 22:55:00]遲 o的叫 Honey 帶妳去咪得囉 ~~

    回覆刪除
  3. 睇妳個樣都知妳凍啦! ..... ..影多d靚相呀!!!
    [版主回覆02/03/2009 23:01:00]咁都睇得出我凍,已經揀左張最自然 o既相喇喎 ~~~  我終於明白點解妳話凍到影得好少相,有時相都唔想影 ! 或者「閃」張景物就算 ……

    回覆刪除
  4. 見妳著得咁少....再加上妳個紅鼻哥出賣咗妳啦!

    回覆刪除
  5. 哈哈哈...你似乎如我所料....輕視左果種凍的程度,問你知驚未?
    [版主回覆02/06/2009 22:42:00]唔係我輕視左凍的程度,只是唔知可以再著 o的咩 ! 而且只是對手同塊臉凍,又係冇咩可以再著 !

    回覆刪除