2009年2月3日 星期二

第二天 ~ 札幌

  今次旅行還有一個目的,就是尋找雪人的蹤跡 ~~ 

  昨天初發現,雖然 Ricky 說似幽靈,但始終是初體驗 ……





    今天在定山溪發現的  Yeah ~ Yeah ~ 很大啊 ~~~





    雪 … 大得 …… 








4 則留言:

  1. 個大雪人好正呀!   有機會的話我都要去探吓佢先得 ...你地又唔砌番一個雪人俾自己...

    回覆刪除
  2. 係啦...砌番2個瘦瘦地1高1矮嗎....hehe....

    回覆刪除
  3. 嘩......好好玩呀!!!很羨慕妳呀!!! 唔......下次我又要去......

    回覆刪除
  4. 嘩!我好想自己砌一個雪人呀!你地有無砌呀?好似話好難砌的!那個雪人真的好大呀!
    [版主回覆02/06/2009 22:45:00]我地無砌呀,影完相好走啦,唔係會凍死 ! haha ~ 不過我都知會好難砌,因為 o的雪會散,要加水先砌到的 !

    回覆刪除