2008年3月14日 星期五

長野、京都賞楓( Day 7 )Part 2

                  秋楓婚照遊 


第七天(京都嵐山、金閣寺)Part 2           30-10-07

第一站 ~ 嵐山(中午)


嵐山午餐 ~ 嵯峨茶房,環境優雅



(鯖魚蕎蓌麵、山菜烏冬、宇治金時--綠茶紅豆湯丸、蕨菜餅),兩款甜品都是京都聞名的甜品,不可不吃 ! 味道也不錯 ! !



店內外都有一盤栗子,在等待午餐到來時,我蹲在栗子前看了良久 … 原來是真的,好想吃……

嵯峨野內竹林處處,置身其中感受那股高雅的氣質 !!

途經一間幼稚園,門外的麵包超人好可愛 ! 日本人都喜歡運用卡通人物於生活上,難怪日本的卡通文化這麼受重視,也迷倒不少大人與小孩 !!

第二站 ~ 金閣寺

由於離開嵐山前往金閣寺時,撘錯JR,結果花多了 $及時間才到達……

金閣寺被列為世界文化遺產,原名鹿苑寺,由於寺院鋪上金泊,金光閃閃,故又名金閣寺

翠綠的楓葉(紅的會更美),襯托著金光閃閃的金閣寺及其倒影……又一張明信片般的照片

鏡湖池 ~ 金閣寺是以池泉為中心的回遊式庭園,所以從任何角度看也別具韻味

許多遊人在此拋銀許願,我只拋了一次便中了,並許了願望,但男友就……拋了三、四次都……呵…呵…

在寺內有難得一見的中文求簽,便試玩了一下,簽文雖然頗正確,但也可說是較「大路」的解說

第三站 ~ 錦市場

錦市場旁有個「錦天滿宮」,亮起的提燈棚真的很漂亮 !!





晚餐 ~ 錦市場燒海鮮(即開即燒生蠔、帶子、角螺、啤酒) Oh~~味道 ichiban ~ ~ !!  連平日不吃生蠔的我也吃了兩隻,最正當然是帶子啦,肉厚多汁,好鮮甜……好想再回味……

 吃完晚餐後,忍不住在市場內買了些醬油帶子及燒三文魚,還留了一塊三文魚作明天的早餐呢 ! 為「簡單」的飯團加料 !

呀…忘記介紹住宿添…我們會在此住上三天的



京都住宿 ~ 東橫 Inn,出名平、靚、正之選,最正是有得免費上網嘛 !! 但早餐依然是……故這兩個飯團只供拍照之用 !

Yeah~~!! 又到每天最開心的時刻 ~ 戰利品出場 !!  但亦是最痛苦的時刻…不要問原因,曾這樣做過的人便知當中的苦況……

4 則留言:

  1. 睇完呢d咁靚嘅京都相, 我都想快d去到感受一下 .....不過到現在我還未plan好行程呀
    [版主回覆03/15/2008 22:54:00]我都好想快 d 睇到妳 d 櫻花相,因為唔同季節又係另一番景象喇 !…仲唔 plan,係咪諗住返黎先 plan 呀 !? o下 !?
    係呢,妳買布果 d 地方有冇類似和服 o既 布賣架?

    回覆刪除
  2. 我無搵過和服布, 我想應該有的 send 番條買手芸嘢的地方嘅link俾妳啦 http://www.clover.co.jp/kyan/knit/2007adr/kanto.shtml
    [版主回覆03/16/2008 09:57:00]Oh~~thanks!! 不過係咪只睇到地址架o乍?唔緊要啦,妳將會去架嘛,妳幫我買咪得囉 !!  拜托晒 !!

    回覆刪除
  3. 嘩!你買咁多戰利品,厲害喔!
    [版主回覆05/03/2009 23:24:00]呢日唔算多架喇 ……

    回覆刪除
  4. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^1/11/09 11:43 下午

    錦市場 , 我地未去過 講到ichiban ,下次必試 ~
    [版主回覆11/02/2009 00:25:00]我想試釧路夏天既河畔爐端燒呀 ! 應該更加有風味

    回覆刪除