2024年9月7日 星期六

2023-24 九州關西東京.聖誕跨年親子遊 ( Day 2 ) ~ Part Ⅰ ~ 親親小鹿

Day 2 (28-12-2023 ~ Mon ~ 5-13

行程 ~ 關西 (奈良)

     帶小朋友去旅行,都想有機會讓她們接觸一下動物,尤其是兩個女都十分喜歡動物,時常叫我養狗養貓養水豚 ?? 什麼的 ^^"。雖然近年各地都有很多在商場內接觸動物的動物室/館 ? 但通常又迫又多人,而且,我還是喜歡到大自然去看動物多一點,以前去過奈良印像良好,可以餵鹿,有神社又多鹿仔記念品買 XDD


 住 The b 你 donut 夾 donuts物 XP




這裡有道西,所以啦 ! 


     然後撘近畿日本鉄道 ~ 觀光特急「AONIYOSHI」良。濃紫色(紫檀色)的車身,是以聖德太子制定的「冠位十二階」中的最高位顏色 「冠位十二階」是日本古代官制,代表12級官銜。  


車頭徽章是鳥兒啣著花朵枝葉的圖案,這是著名的「食花鳥(花喰い鳥)」圖案, 這是來自聖武天皇時期的”天平文樣” (天平是聖武天皇的年號),是代表幸福的象徵,也象徵著吉星高照



沙發區


雙人座位車廂 (網上圖片),每張枱也有瑠璃色燈





沙龍車廂(網上圖片)最多可以坐4個人,很適合一家人或一群朋友,不過數量稀少,很難搶到位子。


 販售紀念品



啦 ! 35 忙 XDD洗手檯盛水盆,是使用信樂燒的陶器

     35 分鐘後到達




 在了逛,打算離開時才買,後來因為趕時間撘車沒回去了





蓋 XD



鹿鹿暈 ~ 


相 XDD











     餵了好一會兒鹿仔,要往神社去逛逛了,雖然兩個女萬般不願意離開 ^^" 在之後的旅程和回港之後,依然說最喜歡/好玩的是餵鹿 (居然 ?)

     記得以前來奈良餵鹿時,這裡的鹿比起宮島的鹿較惡/進取 ? 當年試過被這裡鹿仔用頭頂我的袋和輕咬孭袋,要求食物,網上亦不時有奈良的鹿攻擊遊客的消息,但我相信只要遊客遵守規則,對小鹿釋出善意,牠們也不會隨便攻擊人的,起碼今次的小鹿都很乖和安定,帶給兩個女很好的印像。


 又要買粟米湯,我喜歡的熱柚子蜜


10 則留言:

  1. 阿女第一次去奈良玩鹿係6,7歲讀緊小學, 嗰時買咗包鹿餅俾佢餵鹿, 未餵已經俾鹿搶咗, 於是俾佢爸爸鬧佢拎唔好 🥲
    到佢大個自己去奈良又餵鹿, 又係俾鹿搶咗, 佢話唔係佢拎唔好 係啲鹿太惡咋 😄

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係惨,細個俾鹿搶嘢食,大個又俾鹿搶,童年陰影 ~ 唔係,係奈良陰影先啱 ! ^^"

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 我第一次去奈良 (30幾年前)餵鹿已經俾D鹿嚇怕咗,當我買完鹿餅後一轉身已經被成群鹿包圍,嚇到我成包餅俾咗我老公,D鹿先離開我,之後再去都唔再餵鹿了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我 17 年前去過一次,都係俾啲鹿包圍住,有啲似香港馬騮山啲馬騮。之後去過廣島,啲鹿好乖好靜㗎 !

      刪除
    2. 我都有去過宮島 (17年前),嗰度D鹿係馴D,不過已無興趣餵鹿了

      刪除
    3. 係喎,係宮島唔係廣島,一陣改返先。去宮島果次係同自己阿爸阿媽去,仲往咗一晚,所以去得幾輕鬆舒服,印象唔錯。

      刪除
  4. 除非住溫泉酒店,否則無食過酒店早餐,十幾年前兩公婆仲有住下Super hotel時因為免費先有食過下...

    btw,帶小朋友睇動物/接觸動物真係得佢開心XD 北海道睇花時有個花田附有羊駝場(額外俾錢),我入左去兩分鐘已經想走,因為好X臭....XDDDDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我地一家都好細食,尤其是我同兩個女,一般三個人係食唔晒兩個餐,所以對早餐更加冇要求,有時唔啱食咬兩啖就算,所以豐富郡冇用,今次喺其中一日的温泉旅館,早晚餐豐富到我同兩個女都有啲驚,因為覺得好浪費。

      有羊駝果個係四季彩 の 丘花田,我都有帶大女去過,貪佢有花田睇之外,又有羊駝睇,羊駝場細先好,可以快快睇完離開 XDD,要留一日果啲動物園我都冇興趣,不過有時係就啲女啫,佢地都鍾意睇的

      刪除
    2. 一個人都未必食得晒一個餐XD 所以兩個餐,一個唔大食呀媽+兩件細真係食唔晒的XD
      不過我女通常去日本時胃口都比較好,因為D野好食嘛,食量有時同我差不多


      羊駝香港無咩機會睇,見佢入場費又平平,咁就快快手行一轉…不過果日已經熱,個場又臭到好似屎咁…好難頂..XD

      刪除