2024年8月14日 星期三

Ultraman @ 瀾之茶居

  27•7•2024   

     想像不到,今時今日,我會為了廿幾卅年前的「咸蛋超人」而來 … 原因我有個喜歡 Ultraman ^^"













超人奶黃包


莫奇隆陳皮牛肉球


連食物上的竹籖都話要帶返屋企


超人兒童餐


兒童餐送的禮物


超人雅古雜果冰




我問兩個女,洗唔洗幫佢地影埋右邊呢隻「蟹鉗」?佢地話唔洗,因為係壞人 XDD








家姐介紹最上面幅圖,話唔知邊個係我個年代嘅超人,唔知邊個係佢個年代嘅超人,邊個係咩初代 …… 我都唔知佢講咩 !!! 






有超人產品賣


之後去太古食咗阿菠蘿雪糕,家姐話個菠蘿士多啤梨味好好味 !

4 則留言:

  1. 有趣有趣,我覺得比起女仔喜歡Gundam,Ultraman應該更少

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來呢檔瀾之茶居就係我OFFICE附近XD (同條街勁唔夾XD)

      刪除
    2. 居然 ? 我以為你 office 在會展那面的一堆寫字樓當中
      真係勁唔夾,我按地址找到呢間茶居時,企喺門口望咗好耐,感覺好怪

      刪除