2024年4月4日 星期四

2023-24 九州關西東京.聖誕跨年親子遊 ~ 戰利品篇 Part 1 ~ 食品、餐具、衣物篇

     回來記 XDD

     經 10pm吧 !  XDDD


 食品類 ~  





最出名的原粒士多啤梨果醬


家姐仔最愛的綠茶產品,佢話下次要去綠茶之鄉,我和爸爸滴汗中


又係家姐仔指定要買的巨大版百力滋


妹妹和我最愛的蘋果片 …… 雖然而家 Donki 都有得賣,但妹妹堅持要買 -_-''


↑↓ 還有這款原片蘋果,很濃郁和新鮮的蘋味,買了一包試吃後再買了 4 包,不過回港後已經碎晒了



↑↓ ,還有奇異果和芒果乾,旅途中已吃



青提


堆 Lindt 味 ()




Mike & Cheese 


↑↓ 







↑↓ 餅的包裝內外都很精緻,送禮十分得體,不過是自己吃的,味道濃



↑↓ 機場過關後買的食物 (下圖藍色那盒才是,上圖粉紅色的影錯了)



妹妹堅持要買的蝦餅


家姐仔好想好想的綠茶餅


要買的 Royce


的 LeTAO 

 類 ~  


是 Made in Japan 

 類 ~  

     今次買的衣物比想像中少,我想最主要的原因是家姐仔接近 9 歲了,正處於不大不小的年紀,加上性格較粗魯可愛的衣服已經不適合她,所以並沒有特定想買的牌子,今次逛商場,看見 X-girl 的款式幾靚而另一品牌 zuppa di zucca 未見過,但好像不錯,所以各買了幾件。
     妹妹有太多衫,不用買 XDD (期間見到一兩件很喜歡的,但 size 只夠妹妹著一年又過萬円,所以放棄)



X-girl


zuppa di zucca


在 U 的 size 的 size 死 ! 


穿穿穿喎 ~   -_-''




↑↓ 毛 boots 一 (夜影的相太黑了,下圖是原色)


5 則留言:

  1. 我女宜家都係喜歡穿可愛衣服(可能受我影響啦...),如果佢轉路線要型格風我就真係唔識買了XD
    舊年在福岡都買了Made in Japan平價餐具(幾百YEN一件),結果好快就崩晒邊XD 都唔知係姐姐洗得粗定D碗渣XD 所以今次去左LC outlet買左套碗做實驗...XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 小金魚著開可愛風冇問題,我女男仔頭到差唔多只同男仔玩,佢已經話唔想著裙 (平日甚少著,咪只有兩三條裙)
      我地好少喺屋企煮飯,啲餐具仲保得住 XDD
      LC 用得如何 ? 姐姐有冇話重 ? LC 碗小金魚用得慣 ?

      刪除
    2. LC碗姐姐No comment,小金魚覺得比舊碗重但可接受。睇下D碗幾時崩XD
      小金魚可能本身都貪靚,讀女校就更上一層樓...XD

      刪除
  2. 已經咁多年,原來你仲有寫Blog,我係"寶媽&寶爸"

    回覆刪除
    回覆
    1. 好耐冇見喇 ~~~ (喺 blog 上) ,好耐之前契媽 Kitty 仲提起冇見你地寫 blog 了,而家唔知有冇多個細佬妹呢 ! XD

      刪除