2024年1月21日 星期日

2023-24 九州關西東京.聖誕跨年親子遊 ~ 花絮和感言

     

     這次秘密進行的旅行,籌備時間短而過程艱辛,由 9 月開學收到校曆表、至到 9 月尾才突然決定的旅行,因為想給兩個女驚喜,而每天晨早或晚晚半夜才可以搜集資料的我們,真的 plan 到頭昏腦漲 ! 而且聖誕加上跨年的住宿真的很難 book,很多房間都 full 了,又或是不招待小朋友,book 到的都很貴,所以有得選擇的話,都不希望再在聖誕檔期去旅行 …… 當然,要就學校假期就沒辦法了。

        雖然爸爸和妹妹帶病出發,家姐在中途開始發燒,又遇上不同的天災(地震)人禍(遺失銀包),但總算順利完成回來,感恩 !   搞笑的是,我們居然在由布院遇見家姐仔的班主任,還一起拍了合照呢 !   

     最記得當爸爸在機場告訴兩個女,我們不是去澳門而是去日本的時候,兩個女依然一臉迷惘,妹妹還多次問:「是不是真的?」      

     雖然妹妹去到日本依然一日喊幾次,又咩都唔多食,但總算完成了我和爸爸帶妹妹去旅行的心願 ! 既然心願已達成,我和爸爸一致認同 ~ 下次唔帶兩個女去旅行了 ! XDDD

(9成99使)




















































家姐仔回程時影的,她說不知道是不是富士山 ? 

13 則留言:

  1. 玩得開心就係無敵👏👏👏

    回覆刪除
    回覆
    1. 係嘅,好與壞都係滿滿的回憶

      刪除
  2. 因為兩部相機款式都舊了,我宜家去旅行漸漸都係用手機影相,由於手機太方便質素又好,又可以隨時同人分享,再無衝動買新相機了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我信大機有佢優勝之處,但帶住兩個小朋友,手機方便又輕巧,最主要係另一半冇心鑽研,咁就算了吧 !

      刪除
  3. 呀妹唔慣去旅行所以哭? 大女三年級會唔會都照顧到自己? (在大人視線下)
    我女由以前Staycation已經自己執行李,舊年旅行佢已經自己執齊野,
    一起身自己換衫(有時自己札埋頭髮),照計應該都係take care細女?

    不過聖誕酒店如果唔係5-6個月前book定都真係貴,
    我自己book晒後都會繼續睇酒店(有d酒店未咁早放booking),
    一早放左果d真係睇住佢愈後愈貴

    回覆刪除
    回覆
    1. 性格問題,喺香港都每日喊 10 次 8 次㗎 ! 好似叫家姐幫手拎件褸,佢又突然爆喊,問佢咩事?佢先話:「我都想幫手拎褸」……
      大女都算識照顧自己的,不過性格係求其、濶佬懶理型,加上如果有工人姐姐喺屋企時,家姐個倚賴性再強啲
      但今次去旅行,家姐算好識幫手的了,唔舒服嘅情況下,排隊攞嘢推喼趕車,都冇乜發過脾氣
      知道貴,未經歷過貴成咁,所以話下次自己兩公婆淡季去 ( 講係咁講啦 ! )

      刪除
    2. 哈哈,細女似乎相當任性。我屋企姐姐就從小訓練佢自己的事自己做...我姐姐夠惡治到佢咁...LOL....我隻眼開隻眼閉。
      我宜家BOOK緊暑假酒店,可能YEN長期低水問題,東京酒店比起舊年貴左非常多,同一間酒店YEN價可以有一倍之差....

      刪除
    3. 其實細女反而肯做嘢同有手尾多啲,但性格上較為膽怯,敏感,怕被人(我)鬧,成日講對唔住

      刪除
  4. 同一個 trip 又會去咗咁多地方嘅?都分開三大個區域

    回覆刪除
    回覆
    1. 十三日,去程大阪,落九州,返大阪京都,上東京草津輕井澤,落川越,東京走 …… 每個地方留兩至三日,爸爸話趁有 JR Pass,帶兩個女去咗最想去嘅地方先喎

      刪除
    2. 有 JR Pass 就無所謂

      刪除
  5. Grateful for your commitment to quality content. Your post was excellent.

    回覆刪除