2021年9月15日 星期三

農曆新年活動 2021 ~ Part 2 ~ 沙田車公廟

年初八(19/2) ~ 

     趁公公婆婆放假,一起去了沙田行大運 先去車公廟拜神,然後去新城市廣場影新年佈置,近近地去埋 Snoopy Land 影相,原來呢度個滑梯設施有開,仲有得坐船仔,好正 ! 之後去食咗一餐好滿意的午餐,再返去 Snoopy Land 度繼續放電,小鬼們玩得超開心又瘋狂,大人細路都好盡興 ! 


妹妹示範試衫新方法 XDD



一人要買一個  ^^"









呢度係我同爸爸初次拍拖去的地方




大家見到遊樂設施有開,立即雙眼發光





家姐幫手照顧妹妹





等食期間,妹妹古靈精怪   ^____^"


咩事?! XDDD



鮮 pizza 好好味,所以再 encore 一個好靚



8 則留言:

  1. 都唔知道沙田有 Snoopy World , 仲有咗咁耐添, 不過咁遠都應該唔會去 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. Snoopy World 開咗應該都有廿年,你係 Snoopy fans 居然冇去過?
      沙田唔係好遠啫,我扶老㩦幼喺香港仔都照過去,你地有車應該仲方便啲?

      刪除
    2. 我記得阿仔小學時帶過佢去,無廿年都有十幾年,早幾個月去沙田見到仲存在都有點詫異
      其實唔揸車搭港鐵/隧巴轉東鐵都好方便,時間就係會耐D

      刪除
    3. 哈哈,CK鼠,同係港島既南區香港仔我都冇去好耐,上星期去咗黃竹坑再行去香港仔海傍,驚訝有啲地方完全變晒,話晒嗰時都係半個南區人,奶奶姑仔都住過華富,鴨脷洲同香港仔,成日都喺香港仔行街食飯呀!但係嗰日去到覺得好陌生😅

      刪除
    4. 3J:我地係 2002 拍拖時去的,已經是 19 年前的事了 ^^"
      早一兩年去過,記得啲公仔係已經甩晒色,今次去見到好新淨,相信係近年重新油過了
      我喺香港仔可以撘 170 直達新城市廣場,所以車程比想像中快

      刪除
    5. Nerissa:香港仔海旁整靚咗好多,但市中心同華富內街啲規劃冇咩變過,喺部份店舖變晒,我好多都唔識/冇去過

      刪除
  2. 新界小朋友嘅聖地嚟㗎。我啲外甥唔識講嘢時合照過。到大過咗又去多大次同pose影過,回憶返哂嚟😜

    回覆刪除
    回覆
    1. 新城市廣場真係多嘢玩又多嘢食,一月仲係疫情,好多公園都未開,但呢個公園已經開咗,所以大人小朋友都超開心,有得放電
      係呀,我地嘅回憶都返晒嚟呢!係喎,今次冇同啲女影合照添,下次要補返

      刪除