2021年8月13日 星期五

農曆新年活動 2021 ~ Part 1

繼續記錄今年的農曆新年活動 ~ 

**********************************

🌸年卅晚(11/2) ~ 

     準備利是、賀年禮盒,晚上食團年飯

今年冇得叫去旅行的契媽撘單買利是封,幸好契媽都幫手買到少量的送給至親

新年……就是放任+放題

🌸年初一(12/2) ~ 

     爺爺生日,今年不能到酒樓擺壽宴,嫲嫲和姑婆在家準備自家製盤菜,我們和姑姐打麻雀,直到黃昏才帶兩隻小鬼過來拜年

兩小鬼趁我和爸爸過嫲嫲度打麻雀期間,自行取雪櫃的布甸食,放肆!(明明剛才仲拉住我件衫表現得依依不捨的 )

辛苦了~




🌸年初二(13/2) ~ 

     中午過嫲嫲家食開年飯,然後打機

🌸年初五(16/2) ~ 

     到香港仔散步兼買午餐

🌸年初七(18/2) ~ 

     爺爺嫲嫲帶兩隻小鬼去食下午茶及撘船仔



2 則留言:

  1. 你地d利是封好靚wo,我地係循環用舊利是封,所以呢十幾年黎未買過利是封XDDDDDDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我認我有啲固執,如果買到的話,我仲會買少少日式利是封俾最親近的家人(約十多個),其他的就用普通/舊利是封好了

      刪除