2020年2月12日 星期三

屯門一天遊 ~ Part 1

     趁有時間,記錄返聖誕期間的活動先,留來將來閒時睇吓回味吓 ~ 

  14•12•2019  

     今日去咗超級遠嘅屯門玩,撘車入去原來都只係 1 小時左右,比想像中快。首先去屯門公園玩,設施種類算多,又有爬蟲館睇,但原來兩小鬼最喜歡都係玩沙 😄 然後就入返商場食 lunch 🍹🍝🍟🍬🍰



↑↓ 一開始,最吸引的當然是這些攀高攀低的玩意 …… 未夠高的妹妹都要跟住爬 😅




說實話,我行呢個有少少腳軟 😅為,唔係因想影相,我係唔會上去的 ! 






可以轉又可以跳彈床的設施


好特別的玩意 😆

     轉戰去最愛的沙地玩,玩到唔願走 ~ 



↑↓ 妹妹見家姐仔除鞋預備玩沙,即跟住做





左:爸爸邀請家姐仔影相,「講數」中 😅😅😅右:睇吓家姐仔個樣 …… 😂😂😂


要「唧」就識笑了 😆








家姐仔有得跑跑跳跳就最開心


呢度有好 4 款韆鞦,只影咗其中 1 款


行去爬蟲館途中 …… 個樣有啲尷尬,因為途中見到呢啲石


妹妹見到呢兩隻蜥蜴同變色龍石像,話驚驚 😆叫佢行側邊,佢就側身行得遠遠的 😂




     返市中心商場食 lunch ~ 


意粉、兒童餐、爸爸的飲品、蛋糕


家姐仔堅持要飲呢杯綠茶飲品,貪佢上面果舊綠茶雪糕 😑


學表歌咁食冰 😅




兩個又掛住食薯條 😒


仲食綿花糖 😳


招牌 post 😅

2 則留言:

  1. 我女都好鍾意玩沙。。。但我就好驚佢玩沙😂😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都怕 …… 因為幫佢地清潔好頭痛 😅

      刪除