2019年10月25日 星期五

Ocean Park 哈囉喂全園祭 2019

  22•9•2019  

     第ㄧ次帶家姐仔去 Halloween 👻🎃👻🎃 活動,ㄧ去就去咗個至激嘅 😅 (應該去咗迪迪尼呢啲適合小朋友嘅先吖嘛) 我地 5pm 先入場,日頭家姐仔係威係勢話唔驚血唔驚鬼,但ㄧ入黑見到啲煙霧同暗黑嘅燈光已經驚到少少震 😝😝 好彩最終都係玩到好開心唔捨得走 😂😂  



有希姸最愛的 🐼


好多 🐼🐼🐼


契媽叫影相又搞事 😅😅😅




家姐仔就係見到呢位而緊拉住我衫尾 😜



去攞糖 🍭🍬



攞咗成大袋糖 🍭🍬🍭🍬🍭




笑得幾牽強 😅








😅😅😅







呢個好可愛 💞




好正 ! 😎

     特別鳴謝契媽契爺幫忙照顧阿女ㄧ陣,好讓我同爸爸ㄧ齊玩「厲鬼邨」,不過唔記得同契媽契爺影大合照呢 ! 😥





5 則留言:

  1. 我女仲未知道咩係鬼…佢應該無咩概念…XD
    話時話你星期幾入場? 排隊情況如何?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我個女都唔知真正鬼的意思,只係現場部份場景啲音響、環境(煙霧彌漫)同埋啲人古怪嘅裝扮佢會驚囉 ^^"
      我地果日係 22/9 星期日,係馬會包場的優先場,可以由 10am 玩到 11pm,不過大家怕曬又想俾阿女瞓咗晏覺先,所以我地 5pm 先入場 …… 果日望落唔算多人排隊,但平均都要排 30-45 mins,比較熱門多人玩的「「VR驚嚇紅VAN 」」要攞咗時間票先,轉頭 8pm 先有得玩,因冇得買快証

      刪除
    2. 宜家做緊全年入場證65折,你咁近(?)應該考慮下XD
      我剛剛申請左金卡,一家三口只係$2178,只有聖誕同新年果個星期唔入得,其他日子任入

      刪除
    3. 我都見到呢個優惠,而且見阿女班同學仔都有買/打算買金卡,所以我地都好大機會會 join,而家係諗緊買唔買埋工人姐果份,因為我地有 2 個小朋友,2 拖 2 入去會辛苦啲,而且姐姐留喺屋企又係冇嘢做 ~

      刪除
    4. 如果家中長老夠65歲,佢地免費入場,可以唔洗預姐姐,叫D長老間中幫下手

      刪除