2019年8月13日 星期二

2018 北海道.冬の親子遊 ( Day 7 ) ~ Part Ⅲ ~ 白色世界玩雪

Day 7 (15-12-2018 ~ Sat ~  -3 至 1

行程 ~ 北海道 (旭川)

     在室內遊戲室玩了 3 個半小時,阿女仍然未捨得走,但見外面難得有一大片又白又厚的雪地正好讓阿女任掟任碌,當然要預少許時間來玩雪啦 ! 





先來影一張全家幅


↑↓ 影吓冇得玩嘅公園外



↑↓ 公園後方的山和樹,襯托出來的雪景靚 !



     影完相,雪地大戰就開始了,我們互相拋雪球、整蠱爸爸同阿女,將啲雪灑上個頭上面,雖然我地凍到啲手腳同個鼻都又紅又凍,但玩得好開心,大家都笑到格格聲 ! 







阿女預備向我進攻 ……


睇吓阿女個頭上啲雪多到 …… XDD


砌了個醜樣版雪人

     玩了半個鐘,是時候返遊戲室門前,飲啖暖水和去埋廁所、等的士來接我們了




臨上的士時,剛巧看見出太陽,映照得樹木和地特別漂亮,再影多張先 ~ 

     回到旭川駅,由於大家的鞋子襪都濕晒,加上我勁攰,所以決定先回酒店休息一下,遲一點才出去食晚餐


↑↓ 經過 Aeon 門口的 Delifrance,阿女狂試供試食的咸豬仔麭 (鬼咩 ! 午餐冇乜食過嘢 ),見阿女鐘意食,就買了兩個三麵包回酒





JR Inn 有不同的枕頭供取用,揀了一個較扁身的枕頭俾阿女



幫阿女除褸時才發現頂帽內有一大舊雪球 XDDD


↑↓ 呢隻女一邊摔住腳趾睇電視、一邊食,好爽咁喎 ! ( 反眼 ~ )


     休息了半個鐘,由於剛才大家都沒有正式吃午餐,所以提早少許 5:30pm 落去 food court 吃晚餐,求其吃個 Pepper Lunch 好了



香港開了分店好幾年我未有機會試,但今次實在沒胃口,又沒有緣試了



↑↓ 我和 Ricky 例牌會叫的霜降牛扒和牛肉



↑↓ 阿女話要影 …… 阿女的傑作 ~ 影到托住頭食飯、得返半條命的我 :P


     吃完晚餐,爸爸帶阿女去 Feeeal 購物中心的親子館玩,好讓我在 Aeon 內 shopping,唔該晒爸爸 ~ 


這些賀年掛飾好靚 ! 

     在商場內主要都是買童裝和頭飾,買完就和爸爸會合然後上酒店了


回酒店期間才發現這裡原來有牛舌吃的,噢 ! 錯失了  ~ 


又買士多啤梨吃


剛才的戰利品


沒有留言:

張貼留言