2019年4月2日 星期二

2018 北海道.冬の親子遊 ( Day 2 ) ~ Shopping day

Day 2 (10-12-2018 ~ Mon ~ 約 4-13 

行程 ~ 東京 (錦系町池袋)

     由於今日的行程首站只是過馬路對面的 Akachan shopping,感覺好幸福,哈哈 ! 所以可以瞓晏少少,9am 起身、10am 到對面 cafe 吃早餐,然後便在旁邊的商場 shopping 







爸爸的血橙橙汁芝士多士,我的熱朱古力蛋沙律麭,多士新鮮烘的,唔錯 ! 

     然後 shopping 去,今次主要是為了去 Akachan 買小朋友物品才會索性住在錦系町,買完後便到樓上吃 lunch ~ 不二家,這間不二家上次夏天來旅行時已經想吃的了,因為近近地又見幾靚咁,可惜上次太趕就去了機場才吃,今次一於試試啦 ! 





牛奶妹的佈置都幾靚,特別喜歡佢啲掛畫,但免得騷擾其,所以只影了最喜歡的一幅畫



大路的海鮮意粉和咖哩牛肉蛋包飯,味道正常地好味,其實我們最期待就是試這個有兩種栗子的粟子蛋糕,只不過我真的沒胃

     Lunch 之後就往池袋,因為池袋有浣熊專門店呀 ! 浣熊專門店由東京駅搬了過來池袋應該都有 4、5  年了吧 ? 今年才有機會第一次去

     我們在地面的商店逛了幾間店鋪之後,我和爸爸分頭買東西,因為爸爸要去配眼鏡,我就和家姐仔去 shopping,大家約定大概 5pm 在某商店前等


影呢張笑容咁燦爛嘅相其實係要「唧」家姐仔笑的  ^^"


家姐仔被呢啲遊戲機吸引住,拉住我要玩唔肯走



↑↓ 經過 Disney Store 時阿女雙眼發光、把聲好誠懇咁話好喜歡隻 bear bear 喎,仲答應我會好好照顧佢 …… 見佢好似真係好喜歡咁,而且佢都好少話要買毛公仔嘅,所以就破例買一隻啦 ! 而事實之後的旅程,阿女去到邊都有抱住佢同照顧佢,仲幫佢改咗個名叫「成功熊」,直至現在瞓覺都要攬住隻「成功熊」呢 ! 


     到達浣熊專門店喇,不過比想像中買得少,今次居然沒有合適的浣公仔買到 ~ 





在店內逛了幾個圈都冇咩好買,見到有姓名貼紙的機器,玩吓先 ~ 整咗姐妹一人一

     買完浣熊仍有很多時間,於是同阿女在商場內的椅子坐下、俾少少零食阿女,就在無聊影下阿女啲日常照片時,見到下一層有間童裝的衫仔好似唔錯喎,於是等阿女食完零食就去逛童裝店 XD


就是背後右邊那間


童裝店內的玩具角落,阿女仲安頓好「成功熊之後先自己坐定定

     在店內買完衫,經過一些聖誕佈看見這些大聖誕老人覺得好可愛呀 ! 好喜歡這類傳統的聖誕佈置,看過單張發現原來有 3 個這樣的大型佈置,於是就選擇了兩個較近的過去影


↑↓ 佈置的前後,好搞笑 ! 聖誕老人的 pat pat 卡在火爐外 XDD



↑↓ 另一款的佈,好大袋聖誕禮物啊 ! 


     買完物品又影完相,對腳其實已經行到有啲痛,雖然未到時間與爸爸會合,但都返去約定的商店附近閒逛或坐坐,這時阿女話肚餓 (因正餐永遠唔正經食同埋食得唔多) 想食 crepe,於是等埋爸爸來之後就食甜品啦 ! 


叫了慣常喜歡食的香蕉朱古力味和士多啤梨朱古力味




阿女好「孝順咁話:「媽咪,你係咪鍾意食呀 ? 我留俾你食吖 !我話「好吖,但點解冇士多啤梨嘅 ?佢就偷笑唔答 …… 我話「下次你直接講話你食飽唔想食啦 !…… 個女古惑到呢 ……

     食完甜品又冇嘢想買,而且行了整日已經很倦 (年紀大了,精力真的不復當年),所以打消了留在池袋吃晚餐的念頭,打算回到錦系町再作打算


↑↓ 入夜後晚間天氣得幾度,都幾凍吓,於是在池袋月台等車期間買熱粟米湯飲,自此整個旅程阿女就愛上了飲熱粟米湯了




     回到錦系町,可能吃了甜品還沒肚餓,所以直接回酒店算了,酒店休息過後我已懶得落街,由爸爸落街食、順便買個飯給我好了,懶到咁 …… 哈哈 ~ 



在酒店樓下小店買的士多啤梨


松屋牛肉飯


2 則留言:

  1. 哈哈,你買俾阿女隻啤啤,我個女都買咗一隻仲要係大隻,佢話喺日本陪佢喎,同埋有衫買黎換添😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 乜原來有隻大啲㗎 ? 好彩我地冇發現啫,因為我唔想要隻咁大全程帶住佢去旅行,哈哈 ~
      我到而家都未搞清楚隻 bear bear 個名,初初以為係 Duffy,但朋友話唔係 …… 我知佢地有衫換呀,聽講仲唔平,要幾佰蚊件添 !

      刪除