2019年3月7日 星期四

2018 北海道.冬の親子遊 ~ 戰利品篇 Part 2 ~ 衣物雜物篇

         昨晚影完食品,第二日放工再影埋其他戰利品,餘下的就主要是衣物類,驟眼看應該有 8、9 成都是兩姐妹的物品 ~ 



打著「偏心」嫲嫲所說「家姐果啲就全部都係新衫,妹妹冇咩新衫喎,妹妹都要靚㗎嘛 !」的旗號,愛買衫的阿媽我就當然名正言順咁買衫俾妹妹啦,所以呢堆童裝中有 7、8 成都是妹妹的,哈哈 ~ 又有藉口買靚衫,阿媽最開心 ! XDDD


屋企啲口水肩已經多到用唔晒,但都忍唔到手,今次買咗 5 

     除了黃色件 Pooh Pooh 針織衫係送俾人之外,下面兩圖的衫褲都是妹妹的,購自 Akachan 及 Outlet 內的一些不知名品牌,重點係便宜,大約 ¥7xx -¥1xxx @,好抵呀 ! 



     喺 Outlet 見到 Miki House,理應好開心,但逛了一圈又一圈只睇中一件妹妹的,其他的都睇唔o岩,o岩心水的又好貴,結果繞了5、6 個免強執到兩件俾家姐仔,但回港後才發現那件原來已經有,咁唯有送俾人啦 ~ 



呢件喺早幾個月的 11 月份見過想買,但代購價要 $590,太貴沒有買,今次居然喺 outlet 見到,平成半有多,好似 ¥2xxx,仲有妹妹嘅 size 80,即買 !! 


買咗俾妹妹,家姐冇又好似衰嘅,所以繞了幾圈都求其執兩件當粗著啦,因為平時我係唔會買藍色衫俾家姐的 ( 純粹阿媽個人喜好 XDD )

     另一喜愛的牌子 ~ Rag Mart,每次有機會去札幌的話都必買,不過今次啲冬季衫都沒有特價呀 >.< 但因為超喜歡,忍唔住都照買,這裡少少地 6 件已經要 ¥24xxx ~ 


詳細價錢唔記得了,衫、裙類大約 ¥5xxx@、口水肩 ¥2xxx@


我甚少買同一個款式給兩姐妹的,最多都是同款不同色,但這條拼布裙真的好喜歡,就破例買一次啦 ! 


這條裙褲之前在香港買了條綠色的給自己及家姐仔,在日本專門店發現還有紫色的 !!! 唔理咩 size 都要買 XDD ,結果好似買了妹妹的 size


     在商場見到不同牌子的童裝,現在很少看自己的衫,有時間都只會逛童裝,逛下逛下又買了一些 ~ 


petit main ~ ¥3888、¥1296


apres les cours ~ 這間不知道是什麼牌子,只是折扣很多,粗著或者送禮都抵啦 ! 沒有不買的理由吧 ! 
(上:左至右) 桃紅連身夾衣 ~ 3 折後 ¥1134、粉紅皇冠線衫,仲要有埋條可拆的毛毛領 ~ 4折後 ¥1555
(下:左至右)質料好滑的毛毛背心 (其實這是初生 size,見 7 佰幾円咁平,諗住送俾人都好,但回港後妹妹試上身後又o岩喎 ^^") ~ 大約 25 折後 ¥756、珠冷質地短褲仔 ~ 折後 ¥842


↑↓ BREEZE ~ 難得見到有可以自製姐妹裝的衫,手肘位還有心心圖案的呢 ! 而且有折 ~2192@紫色日本製長褲 ~ 7 折後1285,軟熟牛仔瀨屎褲,型 ~ 1836


     全個旅程原來就只買了這麼多衣服給家姐仔,現在睇番先覺得真的很少,就是一條裙、一件冷衫、一條 legging 及一件底衫底褲仔,以及上面的兩件 Miki House :P ~ 



家姐仔喜歡熊貓,所以見到這個掛繩立即買,還可以刻名的,不過忘記價錢了,但由於是皮革,所我記得都不便宜,好像二三仟円 ?

     我的 ~ 


因我對鞋著去第二日就爛多咗 (本身少少爛,因出發時忙亂間著錯鞋去),所以臨時買了一對,要求是便宜,結果真的找到這對 ¥1080 的毛毛 boot …… 幸好得到姑媽幫忙看住家姐仔兩小時,所我先買到呢兩件戰利品咁大把  ! 

     爸爸的,在 outlet 執的便宜貨 ~ 


     雜物 ~ 


頭飾


貼紙簿、摺紙顏色筆等家姐仔的用品


買定少許聖誕裝飾給家姐仔聖誕時佈置玩吓


喜歡上了蘋果蟲,所以買了小朋友被、、膠錢箱仔、手挽袋


嬰兒枕頭和防水墊


抹手巾,要成日買,因為好快用到殘


Afternoon tea 的飲水杯


家姐仔話扭蛋


家姐仔話獎抽抽到的禮物


每年必買的利是封,每年都撘契媽買,今年可以自己來揀了


浣熊精品


↑↓ 靚靚郵票,後面附送的 postcard



藥物


↑↓ 好靚的尼龍,每次去旅行見到靚的都必買,不過而家俾咗家姐仔裝被返學,想買多個自己儲 (前後)


     幫同事買/送給同事朋友的手信 ~ 



有香味的仿 cookies 聖誕掛飾



好靚的橡筋


↑↓ 茶葉,連個袋都靚過人 (紙袋前後)




5 則留言:

  1. miki house hot biscuits呢條line去outlet係會比較難揀款(好處係平),
    所以outlet都比較少買 hot biscuits,買番miki house條主line

    回覆刪除
    回覆
    1. 但 miki house 條主 line 啲衫睇得中嘅衫下下都 8、9 円起,仲要係 tee 咋,所以如果唔係超鍾意都忍忍先

      刪除
    2. 我最近果次入Outlet買主line冬天tee平均一件六千幾yen,不過已經係2017年年代XD
      等我今次望下D野有無貴左XD (不過幾錢都唔買了,福袋D衫一件都未開黎穿)

      刪除
    3. 我睇果啲只係薄 tee (可能係刺繡公仔多啦) 都 8、9 仟円呀 !
      我阿女啲衫又係多到著唔切,但佢阿媽我成日貪新鮮開晒嚟著,所以有啲衫真係著得兩三次㗎咋 !

      刪除
    4. miki house好少用"刺繡" 做d Tee的主design,用刺繡做細細粒用作局部構圖就有好多(售價唔貴),佢地主流設計係用不同布料去構建件Tee 的圖樣,至於用"刺繡"做主design,多數係牛仔布類(牛仔褲/牛仔外套),不過我覺得奇怪,佢地「正價」TEE都係around 一萬yen一件(講緊已經有幾個圖案靚果d),退完稅唔洗一萬添,你見果d價分分鐘無折? 不過唔緊要,反正我點都會入佢個OUTLET買鞋,到時會觀察下XD

      刪除