2019年2月16日 星期六

說了好久好久的摘士多啤梨活動

  7‧12019  

     由家姐仔 1 歲半講到而家 3 歲半、由香港 plan 到日本,但始終都因為天氣、收成等各種原因而未能如期出發的「摘 🍓 活動」,終於都在北海道旅行回來後的一個星期日成行了 😎

     今次去了錦田鄉村俱樂部,雖然地方細細地,但勝在活動區域較集中,感覺比起上次跟家姐仔幼稚園學校旅行的大棠荔枝莊好玩 (因太大冇心機行,哈哈 ~),不過啲士多啤梨好細粒,場內員工說是因為昨日星期六有好多人來摘士多啤梨,所以大粒及紅的都給摘晒了,我地又冇咩所謂,反正都是想帶家姐仔來體驗下、玩下罷了,啲細粒士多啤梨都好甜的

     士多啤梨有法國、韓國和日本品種,平日法國和韓國品種 $80@磅,可能今日是假期,全部品種 $100@磅


叫家姐仔影張相都叫到發脾氣,要「吱」佢先掂   ^___^"









第ㄧ次用真較剪 😜



😍




剪夠就急不及待搵張枱坐低洗來食,這籃 $128








場內還有粟米椰菜


離遠見到熊貓好似見到偶像咁話要影相,旁邊隻兔仔就唔影 😂


午餐


平時唔俾相,我話只影食物唔同佢影時就擺晒 post 笑得勁燦爛 😅


至愛的粟米,佢話要食 3 支 😅


食飽就去草地果邊放電了


草地放養 😂




妹食緊 🍓 途中ㄧ見到家姐過嚟即刻好緊張,伸手推開家姐仔兼嗌生晒,好惡 😅



妹見到啲泡泡以為食得 …… 😂😂😂


妹剛學行,行到十幾步 👍


喪跳環節 😏



家姐仔成日都話要自己一個坐「踏腳位」,今日離開時終於試咗 😅

7 則留言:

  1. 原來香港而家有咁多摘士多啤梨既地方 😆

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家啲士多啤梨場/農莊越來越多,就等如親子餐廳同波波池果啲遊戲室咁,梗有一間喺左近

      刪除
  2. 錦田鄉村俱樂部,我第一次帶女去效遊的地方,襯天氣涼去多D啦
    你地係咪住港島?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係 lu,都想趁住仲係涼涼地去摘多轉士多啤梨呢 !
      我住港島南區呀

      刪除
    2. WA! 港島南區去元朗都幾係野....坐公交?!

      刪除
    3. 當然坐公交,我隻佬唔打算考牌,我都信佢唔過冇迫佢考
      我住南區所以過九龍我已覺得遠,更何況係元朗 ? 不過今次過去比我想象中快,大概 1 小時 15 分鐘,可能唔洗等好耐車,但就要轉成 3 程車囉 ~ 巴士轉火車再轉小巴

      刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除