2019年2月18日 星期一

妹妹入院了

  20‧1‧2019  

     新年前兩個星期,妹妹高燒 40.2 ℃,入院了 😢 醫生話妹中咗冠狀病毒及副流感,所以咁高燒,但好彩唔係甲型流感

     住咗三日仍未退燒,仲持續高燒兼勁多咳痰 …… 我同爸爸都決定同佢出院,因為呢個醫生唔係兒科,最重要係完全唔覺對妹妹的病情有幫助,與其困住佢喺張床同吊鹽水冇得周圍行,咁出院好過啦 !  …… 出院後下午帶咗佢睇平時睇開個兒科醫生,過多一兩日就退晒燒了


塊臉紅到熟咗 😖


喊到聲沙兼眼腫


成 12 點幾都未瞓,喺度硏究緊自己隻手


1am 終於瞓了 …… 陪妹妹住了三晚,我記得有ㄧ晚臨天光姑娘問我 : 你唔洗瞓㗎 ? (可能佢見我任何時間都係醒咗整緊嘢的😅)


     埋單 $20xxx,保險 claim 到 $18xxx,算係咁啦,因為個保險都係早 4 個月買的


4 則留言:

  1. 妹妹保重,身體健康 💪

    回覆刪除
  2. 三日仍未退燒未必關第一個醫生的醫術事GE

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知發燒一般會燒 3、4 日,但通常都會逐漸降返低,今次佢燒嘅溫度冇回落,住緊院吊緊鹽水都 keep 住 39 幾成 40 度,啲咳痰藥水係明顯開好保守,一日先食兩次,每次1.5 ml 左右,所以完全幫唔到阿妹,佢喺醫院夜晚抱住都瞓唔到、好扭計,加上佢要留小便、要貼膠袋仔喺小便位,但次次都唔成功,搞咗好多次,所以一換片佢就顛晒 …… 講真,留院都係為咗驗清楚啲菌,所以一知道化驗結果冇問題就唔想再留院了,因為對病情冇幫助之外仲搞到佢啲情緒顛晒

      刪除