2019年1月4日 星期五

2018 北海道.冬の親子遊 ~ 花絮和感言

     今次帶同小魔怪家姐仔😝ㄧ同出發結婚 10 周年💑之旅尚算順利完成回來了,只是我病足整個旅程,還差點咳到氣喘、以為自己返唔到香港

     出發前我和 Ricky 一直都忙爆了,果然平日照顧一個和照顧兩個小朋友的差別是非常之大真的,尤其是要 plan 行程的話 …… Ricky 出發前通頂了幾日先 plan 到個行程出來;而我都是出發前幾個鐘先漏夜執行李,因妹妹前一晚生日,大家在我家開完簡單的生日 party、我搞掂兩隻女瞓先可以執行李

     今次旅行自己狀態不好,整個旅程都很辛苦又咳到講唔到嘢,自然脾氣比較差又或是冇咩心機,影響了玩樂的心情,但仍然感恩成功完成了帶家姐仔去玩雪的心願,家姐仔亦算玩得開心盡興,是一次很難忘的旅程 😌

































4 則留言:

  1. 有其他人同行唔帶埋妹妹?
    咁勇臨出發果晚先執衫?XD
    我次次係臨出發前4-5日就開始執野(去東南亞幾日貨仔就前一日先執),日日執D,臨出發先執真係要執通宵wo

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇其他人同行㗎,只係我地一家三口去,而且妹咁細未識玩又怕凍親佢,所以唔帶妹妹了 (8 月果次有姑姐們同嫲嫲去就有帶妹妹) …… 可能你見到有表哥同我地一齊影相 ? 其實呢日係諗住去宇都宮果邊摘士多啤梨的,不過出發後收到通知原來暖冬,啲士多啤梨未熟,冇得摘,所以臨時改咗去橫濱探姑媽
      都話之前一直忙爆,都冇時間去執行李呢 ~ :(
      基本上我每日放工直接上嫲嫲屋企食飯湊女,10:30pm 返屋企、搞得兩個女瞓得嚟都已經 11:30pm、12am 了,所以好多時我都係半夜 2、3am 再起身執嘢的 >.<

      刪除
  2. 十週年快樂,幸福美滿~
    見到家姐玩得咁開心,乜都值得,回味無窮。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 !!
      係呀,所以成日話咁細個唔應該帶小朋友去旅行,雖然都真係超辛苦,但日後睇返啲相大人同小朋友都好回味,呢份回憶係冇其他嘢代替到的,好似到昨日阿女都仍然話要玩果個滑雪「車軚」玩到唔瞓覺 XDD

      刪除