2019年1月11日 星期五

2018 東京.夏の家族旅行 (Day 4) ~ Shopping day

Day 4 (25-8-2018 ~ Sat ~ 約 35

行程 ~ 東京 (八景島、橫浜)

(繼續完成埋個東京 trip 先)

     由於天氣太曬太熱的關係,將原本去公園玩的行程改為去川崎 shopping,正 !




自家製麵包 + 豐富水果 ~ 白桃、香印、巨峰做早餐


食飽出發 ~ 晒爆 ! 




↑↓ 我同嫲嫲去買 bb 用品,姑姐帶小朋友去樓上的 game centre 玩遊戲




     然後在 food court 集合,食 lunch,食完在商場內閒逛




有人坐 bb 車唔俾影兼偷笑


自己大啖食,好感動 !



     逛到黃昏,大家一起回橫妹妹了,姑姐先帶兩個表哥和返姑媽家休息和沖涼,姑媽和嫲嫲去 sogo 今晚煮的餸,我就趁有時間上 sogo 買童裝 …… 但買完才發覺差點出事,因為我忘記了我這個路痴是不認得路返姑媽屋企的,幸好最後兜兜轉轉之下終於搵到路返姑媽屋企了 (連阿女都問我:「媽咪,呢度你咪行咗囉 ? ……^^"


Hello Kitty salon,好靚 !





↑↓ 日本地方大,所以大型百貨公司的童裝部配套十分好,有好多地方俾小朋友玩、大人就可以放心、盡情地購物了




↑↓ 家姐仔玩呢組木製火車玩具玩到唔捨得走,仲教個日本妹妹點玩喎 ! 😅



姑媽家的晚餐 ~ 自製章魚燒及大阪燒 😋


超甜白粟米


山咁高、嫲嫲口中的「魚蛋」😂


沒有留言:

張貼留言