2018年4月21日 星期六

復活節假期活動 Part 1

     一連 11 天的復活節假期,當然要帶兩個女出吓街、尤其是俾阿家姐仔出去放電啦 ! 

  1/4  


     今日公公婆婆休息,可以和嫲嫲爸爸舅父表姨一起去銅鑼灣飲茶,咁人齊實屬難得 😋  再撘叮叮到香港公園睇花睇雀、玩沙玩韆鞦玩滑梯放電,家姐仔返到屋企打兩吓籃球 8:30pm 就瞓咗,長大後第二次咁早瞓 !!




小朋友的最愛,雪糕不可少 

  2/4  

     今日趁仲係復活假紅日,各大商場復活節活動的 last day,到數碼港 egg hunting (呢日冇帶妹妹,留喺嫲嫲家瞓覺),吃了久違的 pepper lunch,家姐仔飲了成杯鮮搾 🍎+🍏汁,然後就上草地執蛋搬蛋搗蛋(倒出復活)、玩紙皮玩追波仔,玩得超開心,最後仲有個姐姐請食珍寶珠 🍭 😎 返到嫲嫲屋企立即同爺爺分享今日的開心事,兼且朱古力🍫、百力滋、餅乾 🍪 放題中 😁,飯後仲有 🍉,爽 !




呢幾舊紙皮又靚又好玩







4 則留言:

  1. 你個女仲洗唔洗午睡? 家姐係咪晒黑左,HAHA,有無諗過去下呢D 5日短旅行頂住檔呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 多數都仲要午睡,因為唔瞓午睡的話一到夜晚 9 點幾 10 點就會搵野嚟扭計,但喺嫲嫲屋企又好難早少少瞓 (因要嫲嫲陪瞓,但嫲嫲未做晒家務),但間中去街就真係未必有得瞓
      之前好太陽時出過一輪街,可能曬黑咗都唔奇,因好多時冇搽防曬
      冇短旅行止癮呀,而家忙到嘔冇時間諗,不過暫定 12 月會去北海道,因里數到期了

      刪除
    2. 12月旅行會一家4口定拋低最細果個?

      刪除
    3. 拋低最細果個 …… 到時妹妹一歲,但冬天就費時帶妹妹怕凍親佢

      刪除