2018年4月17日 星期二

兩小鬼的日常記事

     越來越忙沒有時間寫 blog,亦沒有什麼好寫,不過平日有少少空閒都盡量想帶兩隻小魔怪出外逛逛散吓心 (我指我呀 XD)

 10/3 

     昨晚大鄉里出城之第一次帶妹妹去飲宴,家姐仔不斷跳舞勁興奮,妹妹超好奇周圍望,特別嗚謝姑姐影到阿女啲相成輯相睇相咁




 12/3  

     回暖的周日,有咩好得過去踩草地放




9 則留言:

  1. 覺得細女越來越似家姐BB樣子。家姐大大吓神情就好似妳。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,細女好多神情或角度都好似家姐仔個樣㗎,但有時望落又唔同咁
      我都希望家姐仔似我,哈哈 !

      刪除
  2. 家姐影相越來越識擺甫士,妹妹和家姐好似樣啊﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 家姐係姑姐叫佢影相先肯正正經經影張相及擺 post 㗎咋,我叫的話咪話影相,調頭走鬼咗去就有 !

      刪除
  3. 兩姊妹愈來愈似樣 >> 唔係必然架! 我同我兩個妹由細到大無忽似,唔熟我地d人以為我地係朋友...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都見過有啲姐妹同兄弟係完全唔同樣嘅,好明顯係一個似阿爸一個似阿媽,不過亦見過有啲似咗婆婆或嫲嫲果邊,所以自己生小朋友之前,一直都好好奇自己嘅仔女係咩樣,哈 ~

      刪除
    2. 正如我啲朋友而家見到我個女既相都話勁似我,佢地係由細見我個女大,以前從來冇咁講過.

      刪除
  4. 沒見一排,妹妹唔同哂様,姐姐好少女~

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹妹揼漲咗,姐姐表面少女咗但實情係百厭過啲男仔 !

      刪除