2016年12月11日 星期日

結婚 8 周年@ Princess Cafe

 6‧122016 

     近年都沒有好好地慶祝過結婚周年,尤其是阿女出世後,簡直任何慶祝活動都簡單化、甚至忘記了

     今年的結婚 8 周年,想找間好吃的餐廳好好地吃一餐,選好了卻猶豫了良久,因為這裡不大適合帶小朋友,因為會破壞氣氛和怕騷擾到別人,幾經思量,還是放低阿女一晚,我們撐撐枱腳吧 ! 



現場環境 ~ 





我們叫了兩個 dinner set ~ 


附餐附上的兩款自製曲奇 ~ 濃朱古力和蟹肉曲奇,蟹肉曲奇很特別,亦比想象中鮮味

Starer ~ 


慢煮八爪魚沙律


蕃茄沙律配水牛芝士,松子仁,羅勒


香繽和檸檬梳打

Appetizer ~ 


西班牙紅蝦片


自製果醬,香脆包條 (配芝士)


Soup ~ 


絲瓜湯 ( 又香又滑,好飲 ! )

Sorbet ~ 



檸檬雪芭

Main Course ~ 


燒肉眼配蘑菇茸,牛肉汁


西班牙海鮮燴飯

Dessert ~ 


草莓仙子


自選蛋糕 ~ Tiramisu

Coffee and Tea ~ 



Hot Cappuccino



     非常優雅漂亮而美味的一餐,雖然沒有預期的龍蝦 set 令大家都有點失望,但仍不減浪漫,多謝 Ricky 的安排



6 則留言:

  1. 結婚周年快樂!!
    好多時有小朋友之後,慶祝會成為奢望,你尚且可以放低個女一陣兩人撐吓枱腳,我當時係完全冇人幫我湊,所以要去一些比較高級既地方都要等佢大啲一齊食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 !
      而且想慢慢地、安靜地食餐飯都係奢望,但今次真係好想正經食餐飯,因為平時食餐飯又混亂又趕趕命,搞到頭暈暈兼個胃都有啲胃痛

      刪除
  2. 結婚周年快樂! 呢間野曾經路過~原來入面咁靚~~
    如果講高檔地方可帶bb的~我暫時只去過半島酒店入面果間日本菜...
    打電話十幾間~間間5星酒店餐廳都唔ok( buffet除外 >>因酒店buffet餐廳係低檔次囉)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 ! 我一見到呢間餐廳嘅風格,就第一時間想起你了,哈哈 ~
      入面係幾靚,但其實真係好細,你有興趣可以試吓,晚餐價位偏貴,不過我都有興趣想試埋佢個 lunch
      Dinner buffet 而家好少食了,因為貴得來最慘係未必有齊我喜歡嘅嘢食,想節日去感受吓節日氣氛但更加貴 >.<

      刪除