2016年12月28日 星期三

2016 北海道.夏の親子遊 (Day 5) ~ Part Ⅰ ~ 北竜町ひまわりの里

Day  5 (26-7-2016 ~ Tue ~ 晴 ~ 18-30 ℃) 

行程 ~ 北海道 (滝川、富良野)

     今日是跟著契媽契爺自駕遊的第一天,行程原本是出發往帶廣的,但看過天氣報告之後打算看花的那幾天都會落雨,於是更改了行程,今日先往兩大主打景點看花,首先上午先去滝川的ひまわりの里(向日葵之里)   

     再一次踏足ひまわりの里(上一次是 2013年的東北.北海道夏祭 blog),景點和購買點大致都是那些,唯一不同的是今次多了阿女和契媽契爺 :D


東橫 Inn 的早餐越來越豐富了,但其實都唔係好o岩我胃口,我最主要都是為了那杯熱奶茶



阿女第一次坐 baby seat,平日不肯坐 BB 車的她總算被氹掂坐下了 


經過砂川 SA,附近有一片好大朵的白色繡球花,好靚哦 ~ 



太陽太曬了,影極都合上了眼,哈哈 ~ :P


     到達ひまわりの里後,先在入口位置的太陽花田影幾張相,到正式入花田時阿女都瞓覺了,到差不多離開時阿女才瞓醒,所以遊覽得算舒服,不用好似捉牛仔咁看住她,唯一是天氣實在太熱了,遇著個大艷陽天,熱到大家不停出汗兼我們一家都燒焦了








↑↓ 上次來時在這個地標影了張合照,並買了張收費相片,今次多了阿女,當然要再影一次兼買返一張全家幅留念啦 ! (不過未找到上次那張,我再努力嘗試搵吓先 ^^" )







正式入園了 ~ 






契媽帶了太陽花浣熊來,咁可愛,借來影張相先 ! 





阿女瞓咗覺先可以影到這些久違了的兩人合照 ^__^"












趁阿 B 瞓咗覺,繼續自己玩、影合照 XDD






Ricky 不停叫我擰轉頭影張回眸一笑相,我真係做唔出喎 …… haha …… 最多都係咁㗎咋 ! :P


     臨離開時阿女終於瞓醒,立即捉阿女出來影幾張例牌照片先,掉了阿女入花叢中,最初還是剛瞓醒呆呆的樣子,一聽到我們叫「肉酸笑」阿女便露出她的浮誇笑容 ^_____^"



阿女的招牌「肉酸笑」



唔該晒契爺幫我地影的合照


     影完幾張相便快快步行去室內的休憩處買汽水飲、食雪糕,好好抖吓涼爽吓先,實在太熱了,再買吓紀念品


     休想過後便出發到下一個花田了但離開北竜町前還有個小小的目的地,就是北竜町的郵局(也是近年喜歡逛的「景點」之一),上次來旅行時因為不是自駕,撘巴士經過這個郵局時已經好想知道入面有冇太陽花郵票的了今次跟契媽契爺自駕來,終於可以入去看看……不過冇嘢好買



↑↓ 好喜歡這些有太陽花點綴的建設,所以一影再影 (上圖係唔知咩咩綜合所、下圖係巴士站)


     為免耽誤去花田的時間,所以午餐就在經過的 ? SA 買好了,偏偏這個 SA 沒什麼熟食,結果我們四個大人就只買了 3 塊煎魚餅勉強吃住先,真正的五餅二魚啊 ! 



三款煎魚餅,分別是蝦、墨魚和蔬菜口味


↑↓ 經過大橋果園的直賣所,即管買了少許金車厘子吃 (原本我們 plan 行程時都有 plan 去這個大橋果園摘車厘子的,但行程緊密被迫取消了)



沿途的田園景色相當漂亮


8 則留言:

  1. 完全覺得,如果唔自駕帶小朋友來這些地方真係MISSION Impossible...
    btw~我都想帶女影花田~但咁細個d肉又咁嫩真係俾蚊針到飛起

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果預鬆啲 d 時間撘車,去太陽花田困難唔大,上次我地倆公婆去都係撘 JR 轉一程巴士就搞掂,當然自己去就可以一日兩個景點、同小朋友就最好一日一個景點啦 !
      呢次去日本去咗幾個花田又 OK 冇咩蚊咬喎,反而之後去台灣果次就大人細路都俾蚊咬到成腳都係,噴咗蚊怕水都冇用,應該係台灣山區啲蚊種類唔同

      刪除
  2. 太陽花好靚,我都覺得喺北海道帶住小朋友遊花田揸車始終會方便啲 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 北海道地方大、景點距離遠就當然揸車先可以去多啲地方,但我地冇人識揸車冇辦法啦,不過如果今次係自己撘車的話,我嘅行程就唔會 plan 去咁遠同去咁多地方的了,相信只會去到 1/3 的景點 :P

      刪除
  3. 其實北竜町搭車唔難去,JR轉巴士就去到,想當年(11年前)我都係搭車去
    不過富良野同美瑛就真係揸車比較方便,尤其係去嗰D XX之路睇棵樹,哈哈..我老公就係由嗰年開始將個雪藏牌攞番出嚟,唔經唔覺响日本揸咗10幾年超過20次車了

    回覆刪除
    回覆
    1. 講開嗰D XX之路睇樹,我同 Ricky 真係完全冇興趣的,撘車睇又唔順路,所以以前前後去咗 3 次北海道都冇打算去睇樹,但今次契媽想睇、又係自駕,我地就當然冇乜所謂跟埋去啦,但可能太過冇心裝載,有時到咗其實我同 Ricky 都唔係好知睇緊邊棵樹的,哈哈 ~

      刪除
  4. 今日一次過先睇翻你的北海道遊記, 有小朋友真是首選自駕, 肉酸笑都係一個不錯的笑容, 最難得就是你一講這字即有笑容出, 影相絕招XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係有小朋友先要黏住契媽一齊去 XD 遲啲啦,等阿女大個啲就可以帶阿女撘火車去旅行了
      嫲嫲話唔好讚佢吖嘛 (老人家思想),所以咪由笑得好靚變成笑得好肉酸,最後演變成「肉酸笑」呢個名詞囉 ^____^" 但而家大個咗又冇咁易聽我地點、叫佢笑就笑的了

      刪除