2014年6月21日 星期六

2014 九州、中國.夏の家族旅行 ~ 初步行程

     這次的旅行來得比較突然,話說上個星期回娘家吃晚,媽媽說打算暑假和表妹去旅行 (其實他們每年都會返家鄉或內地玩的),因為早兩年已答應過表妹和她去旅行的了,不過礙於升中學前是「剎期,要溫書;上年剛升中學,又說要參加新生補課班,所以才拖到今年才去 :-t 

     媽媽打算跟團去 5 天左右的新加玻或日本 …… 我回家想了一想,反正今年未去過旅行,看看能否 join 埋他們一起去吧 :-? 但公司已有同事在暑假期間取了 3 星期的大假 (要返學),所以左看右看,我能取假的就只有 14/7 這個星期,打電話問了媽媽能否遷就我的日子,他們沒有問題,旅程就這樣確定了 >:D< (有點可惜的是,弟弟因返工未能一起去)




     聽說新加玻的旅行團也要 8、9 仟,不比日本平很多,如果可以選的話,當然是想去日本啦 :D 既然是去日本,就一於試試帶家人自由行吧 ! 今次有老有嫩,行程盡量輕鬆 (希望啦 ^^" ),以及以花草山水看風景為主,所以行程有 1/3 會和我們上年夏祭之旅有重覆,沒所謂吧,家人開心最緊要 ;;) 


     但仍需待這個星期 check 航班、價錢和 comfrim 公司假期,所以終於在昨晚訂了機票 (其實還未批假的 :P):HK Express,福岡來回,$3891@,另加兩件行李寄倉費用 $700


初步行程如下,詳情未 plan ~X( ~ (剛訂了所有酒店 on 24/6)


Day 1 ~ 13/7(Sun):

~ HK → 九州(福岡 *博多園山笠祭
宿:ソラリア西鉄ホテル

Day 2 ~ 14/7(Mon):

 九州(能古島)
宿:ソラリア西鉄ホテル

Day 3 ~ 15/7(Tue):
 ~ 九州(福岡 ~ 太宰府) → 廣島(廣島平和記念公園) → 宮島(海中鳥居)
宿:宮島観光ホテル 錦水別荘

Day 4 ~ 16/7(Wed):
宮島(嚴島神社→ 岡山(摘桃→ 倉敷(視時間而定)
宿:ブラッサム博多中央

Day 5 ~ 17/7(Thu):

 ~ 九州(福岡 ~ 市內 shopping、海の中道海浜公園)
宿:ザ・ルイガンズ. スパ&リゾート(THE LUIGANS)

Day 6 ~ 18/7(Fri):

 ~ 九州(福岡 ~ 海の中道海浜公園) → HK



     P.S 上次夏祭之旅回來後,還說相信短期內都不會在夏天去旅行、而且應該不會再去宮島,誰知今年就 …… 所以世事真的估計不到的 8-> 

忘記了問:福岡有沒有地方可以吃海鮮 BBQ 的 ? 


63 則留言:

  1. 嘩. . . 咁鬼貴. . . 子航空,福岡來回,$3891@ ::mm2065

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好意思,打錯o左,係 HK Express 先o岩,機票唔係我訂的,所以唔清楚 ::kk3100
      貴都冇辦法啦,暑假旺季呀,訂 5 個人,又決定得咁急,有機票已經好好喇 ::kk3155

      刪除
    2. 貴就貴咗啲,不過咁趕,又要五個人,無計啦。

      點解又返去廣島,唔係北九州hea下算?

      刪除
    3. Yes, 個人認為浪費咗錢去買 Pass, 大可以集中在北九州.
      雖然我都知道你想重溫岡山摘桃.....

      刪除
    4. 最初諗去邊時,打算帶家人去摘桃及睇鹿,佢地應該會喜歡呢o的多過 shopping,所以先重溫上次的行程,而九州的行程係因為山陽新幹線可以落埋九州而後加的,這是主次的問題 ::mm1929

      刪除
    5. 後來發現有新推出的外國人優惠 Pass ~ 「博多 - 廣島&宮島 ¥10,000」(販賣期間 1/7/2014 - 24/2/2015),比山陽新幹線 ¥20,570 平一半 (最初諗係經新大阪去、福岡返的,機票可以平返大約 $1000@),所以計落都係差少少 ::mm2376

      刪除
    6. 係喎,想問大家福岡有沒有地方可以吃海鮮 BBQ 的 ? ::mm1581

      刪除
    7. :)) 原來名探偵コナンpass,咁又玩得過。

      刪除
    8. 咁同得家人去,都要考慮佢哋D喜好,就算再去過都無所謂喇..只要玩得開心咪的囉...::mm2185

      刪除
    9. 咩野叫名探偵コナンpass 呀 ? ::_381

      刪除
    10. 3J:都係架,今次第一次帶家人自由行,基本上全個行程都係為佢地度身訂造的 ::mm2291

      刪除
    11. 你唔係講緊呢張pass?

      名探偵コナン 広島&宮島レールパス
      [博多-広島&宮島タイプ] おとな 10,000円、こども5,000円

      http://www.pref.hiroshima.lg.jp/uploaded/attachment/126593.pdf

      刪除
    12. 應該係呢張,我睇中文版,所以唔知佢個日文名呢 :P
      而且見你笑,以為呢個名有咩特別添 ::_1557

      刪除
    13. 咁佢個名好搞笑,叫「名偵探柯南-廣島.宮島懸疑推理之旅」。

      話時話,你用呢張,去岡山要補錢?

      刪除
    14. 哦 ~ 唔怪得之叫「名探偵 pass」啦,原來係同柯南有關 ::ee5126
      係呀,去岡山要補錢,快車 ¥3xxx、慢車 ¥1xxx,但都比山陽新幹線平呢 !

      刪除
  2. 你真是就得屋企人~肯重覆再去~~我地為左2月的家族~為左唔重覆~等緊果三年期間冬天都不去白川鄉看點燈(2011年約好)~就是要等到2014年老公讀完書齊齊去旅行去時先去XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 等 3 年,我唔知有冇咁o既耐性,而且有時雖然約好,但到時又可能各有原因 (例如讀書、轉工、取唔到假) 未必夾到,所以我可能都會去o左先 …… 唯一我等o左 3 年o既就係上年o既東北夏祭,年年都夾唔到公司假期,終於在上年圓夢
      你地都好丫,等o左 3 年,總算先苦後甜,影到好多靚相,家人又開心,留下美麗難忘的回憶,所以我都好想家人今次玩得開心 ::_1555

      刪除
  3. 咁急都訂到位, 比個Like 你 ::mm2374
    同屋企人去旅行,去邊都無所謂啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 決定去旅行時,距離出發日子不足一個月,所以真係幾急o下 ::_359 第一次去旅行急到好似逃難咁,哈哈 !
      對上一次同屋企人去日本,已經係 7 年前o既事喇,所以今次我都好期待呢 ! ::_1560

      刪除
  4. 我上次要@$4200(連稅), 但唔使行李費, 點解無啦啦有行李費, 新收費?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦 ? 你平時去既日子都應該係淡季,都要收 $4200@ 呀 ? 咁我今次都唔算貴啦 ::mm1581
      香港航空及桃子航空都係廉價航空,兩間都係唔包飛機餐、行李寄倉要額外收費的 ( 佢有限 handcarry 上機的細行李 size 的),所以今次我有一大一細行李寄倉,分別收 $200 及$150,來回就要俾 $700 了 ::mm2218

      刪除
    2. 我係坐港龍, 廉航仲有咁多收費收, 都唔係廉價啦::mm2218 , 其實廉航係最適合咩服務都唔需既乘客, 我呢D購物狂, 分分鍾加行李費仲貴過搭架正價機::_1557

      刪除
    3. 廉航都成日出平價優惠機票o架,成日都見到有仟多元至$1800 左右的平機票,不過要擔定櫈仔去搶囉,而且呢o的多數都係搶到機票先決定行程o既,唔多o岩我地呢o的唔係隨時決定到幾時放假o既打工仔 ::mm2414

      刪除
  5. 無諗過hk express都要咁貴喎..... 唔夠一個就飛, 真羨慕, 我仲要捱到10月尾.............

    回覆刪除
    回覆
    1. 暑假旺季嘛,我咁諗會舒服o的,哈哈 ~
      係呀,今年本來冇打算去旅行的 (因唔知去邊好),點知突然唔夠一個月就出發,興奮得o黎有o的措手不及添 :P

      刪除
    2. 暑假旺季,廉航LCC好少有平機票出售,有都得幾張,唔會搶到五張啦。

      咁諗係咪再舒服少少。:D

      刪除
    3. 咁又係, 我試過復活節要五千八百幾, 幾鬼肉痛!!

      刪除
    4. 雖然話復活節o者,但要成五千八百幾,超貴呀 ! $-) 呢個價平時夠飛北海道了,果次係去邊呀 ?
      多得 コーさん 同蜻蜓o既開解,完全覺得抵添啦 ! =))

      刪除
    5. 我兩年前復活節飛大阪連稅啱啱6千,仲要X3,唔住唔食唔駛已經去咗萬八
      宜家唔駛遷就阿仔叫做好D,不過CX都唔係平,但又始終對LCC無乜信心
      算喇...唔駛捱超貴機票都好喇...

      刪除
    6. 我 7 年前復活節同家人跟團去過一次關西中部,都要成一萬多一個人,我諗以旺季o黎講,農曆新年同復活節應該係最貴的了 $-)

      刪除
    7. 仲有聖誕都好貴架...通常假期短嗰D都超貴,反而暑假加幅無咁緊要,因為有成個幾月時間

      刪除
    8. 梗係啦,呢o的日子有紅日,唔搶你錢等幾時 ? 所以就得大家(尤其是小朋友) o的假期的話,就算超貴都要局住比 ::mm1613

      刪除
  6. 想食海鮮BBQ嗎?福岡市就冇嘞,最近要去到門司港先有,俾兩間你參考吓啦;
    ① 満福 http://www.manpuku.co.jp/kaki/
    ② Sea-TB http://www.sea-tb.com

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都睇過o下,但去到下關果邊來回要 ¥4800@,太貴了 ! 所以應該都係o係福岡附近搵食算了 :-?

      刪除
  7. HiHi CK ~ 第一次留言呀,你咪喜歡兔仔.....不防考慮大久野島,島上有很多兔仔ヽ(´o`

    好像吸引過能古島,能古島只需予半日時間夠玩。

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello ~ 你好呀 !
      大久野島經網上瘋傳後,應該已有唔少人去的了,而且睇過資料,島上除了兔仔之外就沒有其他景物、餐廳等,唔適同家人去呢,所以都係等有機會先自己去吧
      去能古島就是貪佢夠近,晚上可回福岡 shopping,島上又有幾間餐廳,最希望就係島上有花睇 (我媽媽喜歡睇花),後來才發覺原來能古島上也有很多兔仔的呢,而且比大久野島細隻一點的 8->

      刪除
    2. 【 お花畑の各開花時期 】

      ■マリーゴールド・・・5~10月頃
      ■ひまわり・・・7~9月頃

      啲花都OK,不過7月大部份都係橙黄色,要嚫衫咯。

      刪除
    3. 唔該晒 ~
      7-9 月有向日葵就好喇,我怕係一支支紅色o既雞冠花呢 :(

      刪除
  8. 剛剛去完能古島要付每人¥1000 入場,下船後乘巴士,各自¥230 單程
    是有幾間餐廳,只得幾隻兔仔&幾隻綿羊,至於花期,就是コーさん講的圓形橙色花仔( 我去時也是) ,任摘放題 .
    Ps: 感覺少許荒蕪~ 哈哈


    在上年12月去大久野島,除左撘船外....不需入場費。

    回覆刪除
    回覆
    1. 富士猫,你係咪剛剛坐hkexpress去?班機有無特別壯況?

      刪除
    2. 嘩 ! 報告得好詳細,唔該晒呀 ~ ::_360
      你兩個島都去過,莫非你又係好喜歡兔仔的 ? 能古島得幾隻兔仔咁少 ? 我見人地o的相都有十幾廿隻過喎 ::_2432
      你去果時係 6 月 ? 所以主要係橙黃色的波斯菊/金箋花,但我見官網講 7 月就變o左一支支o既雞冠花 (好似叫呢個名),希望仲係你果o的圓形橙色花仔就好了 ::_1626

      刪除
    3. 謝謝你回覆,好怕做了厚多士~ 哈哈

      起初見到你說會是5人去能古島,¥1000x5 入場,又船又巴士,好像不化算,醒起你喜歡兔仔,才提議大久野島。
      能古島只有幾隻兔仔連埋綿羊,一齊困在一起,有鐵絲網圍住完全捉摸不到。也覺得橙色圓形花,好像路邊小花 ~ 哈哈,行過少少有4-5 個千秋
      架,同埋要做足防曬準備 (¬_¬) 成個島完全露天。

      刪除
    4. 厚多士 ? 即是 …… ::_1557
      難得你肯詳盡講解,而且又是剛剛去完,資訊新鮮熱辣,多謝也來不及啦,怎會不是回覆呢 ?

      刪除
    5. 落船後,有幾間蔬果& 一些小吃,觀光綜合處位女仕Nice ,
      而巴士站叧一邊,叫渡船場前,大約13 分鐘到達。

      刪除
    6. 富士猫不如開個blog寫低佢,下次我去有得參考。:))

      刪除
    7. 我終於明白厚多士的意思了 :))
      收到,唔該晒 ~

      刪除
  9. 其實能古島感觀視覺靚過大久野,因為大久野仲好荒蕪呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,所以能古島適合一家大細去多o的

      刪除
  10. 都岩呀~
    大久野只得一間酒店,比較起更荒蕪。但就勁多兔仔自由奔放

    回覆刪除
    回覆
    1. 問開又問,咁呢間酒店入面有冇兔仔的相關擺設或者紀念品買的 ? ::mm2376

      刪除
  11. 其實酒店又殘又舊,有少許土産,兔仔poster ........
    兔糧¥100 杯在酒店counter

    回覆刪除
    回覆
    1. 只得兔仔poster 同兔糧,即是冇咩野 shopping,可以慳返 ~

      刪除
  12. Day 3 既行程好趕吓, 去完太宰府再上廣島平和記念公園, 然後去宮島, 雖然話搭新幹線會快, 但都要就時間. 因為好似搭去太宰府既車喺天神而搭新幹線喺博多站, 兩個站要搭一程地鉄.

    回覆刪除
    回覆
    1. 太宰府行程改了 Day 5 上午去,而廣島平和記念公園的行程亦會取消,因為車程確實不短呀 ! :(

      刪除
  13. 就快出發 lu wor, 預祝你同屋企人有一個好溫馨嘅旅程,把握時間製造多點跟家人嘅回憶....當然最重要係又可以大手掃貨,加油!! ^o^

    回覆刪除
    回覆
    1. 確實係就快出發,但有o的行程仲未 plan 好 ~X(
      難得遷就到同家人一齊去,希望大家都玩得開心啦,不過其實諗起咁熱o既天氣都有o的怕怕 :P
      同家人去,未必有咁多時間 shopping 了,當然我會盡量爭取的 >:)

      刪除
  14. "浣熊"對你既行程應該冇乜影響,玩得開心啲 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 係 ? 希望啦,我見浣熊走到上東北,山形果邊水浸有泥石流,希望爆風過後o既九州唔太差啦 [-O>
      樂觀o的諗,打風後應該會冇咁熱o卦 ? 8->

      刪除
    2. 你撘火車,又唔係上山區,無事嘅。

      刪除
    3. 不過跟住呢個星期全程落雨呢!:-S

      刪除
  15. 原來出發了。enjoy。

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes :D 幸好雨水比預期中少,暫時沒有影響行程

      刪除