2014年6月16日 星期一

2013 東北.北海道夏祭(Day 14) ~ 回程日

Day 14 (7-8-2013 ~ Tue ~ 晴,約 35 ℃) 

行程 ~ 東北(仙台→ 東京 → 名古屋 → 香港

     14 天的旅程終於要完結了,過早餐後,推著大包小包的行李到仙台撘 JR 到東京,熟知我的朋友當然我每次必經東京的原因啦 ! >:) 



     因為到達東京駅後要預留時間 shopping,所以沒有時間吃午餐了 :)),於是昨晚打算買定牛舌便當在今天吃,是不是很有計劃呢 ? =)) 昨晚大部份店鋪都經關門了,幸好今早在月台也有得賣 =D> 




牛舌雖然有少少咸,但這種薄牛舌反而更覺爽口,總之比伊達好吃就是了 [-X


在月台望出去時影的 …… 次次都會來到卻沒有行出去影的東京駅頂,不知何時才有機會影到呢 ? :P

     到達東京駅一番街後,和以往一樣,Ricky 找個位置看管行李,而我第一時間當然是走去浣熊專門店放血先啦 ! >:) 




充滿夏日氣息的大海報

     以為今次可以來個大血拼,不過可能還未到什麼大節日,所以新產品比想像中少,我買了少許精品便收手了 :P 也好,慳返一點點 ;)) 








順便逛逛旁邊的 どんぐり共和国,但件件都好靚,不知買哪件才好 ~X(  結果全部都不買 ! ( 不過回來香港後卻忍不住買了那條土多啤梨紅邊的浴巾 #-o )

     見還有時間,順便快速逛逛附近的店鋪,上次想吃的即炸薯片朱古力醬雪糕、但因為很多人排隊 (一般要排 30 mins 以上 ) 而放棄的 Calbee Plus 店,今天排隊的人不多,只有 3 個,但當正差不多排到我時,我卻臨時打了退堂鼓,因為 35℃ 這麼熱的天氣,我實在不想吃即炸的薯片呢 ! :-?? 而且我們又拿著這麼多行李,都不方便吃呢,所以還是算了,又留待「下一次有機會時吧  ! 8-> 




 上次 ぐりこ・や Kitchen 又是太多人沒有買的人氣杏仁朱古力,今次難得沒有人,立即買了兩盒 =P~ 

     最後,買埋上次吃過覺得好吃的「松蔵ポテト」(MATSUZO POTATO) 蕃薯撻後,便去撘 11:33 am 的 JR 到名古屋預備撘飛機了 :(  



     可能天氣熱,本來打算在剛才的東京駅一番街買少許食物當午餐的,結果都沒有買,我們就吃了這兩個蕃薯撻當午餐算了,不過都已經飽 =P~


再轉名鉄到機場





來過名古屋機場多次,都沒有影過這條雕工精緻的白龍呢 ! 


     到達機場辦好 check in 手續後,還有約 30 mins 便要入閘了還很到 2/F 逛逛呢 :!! … 結果 Ricky 都允許了我去快快逛一逛,就這一逛,我又有收獲,買了一本雜誌連袋仔和一個 Hello Kitty 旅行袋 >:) 



終於都要進入禁區了 :-S 




已經忘記是什麼的飛機餐 :-SS 



看了這套「綠國奇兵」,都幾好看 ;;) 

     去了日本十多天,日子其實不算長,但每次旅程中會掛念香港的飲食,上次是 COT (凍檸茶),今次是魚蛋粉,所以一回到家放下行李,立即買了外賣回家吃


     回家後已經 11pm,不算很夜而且第二天不用上班,加上興奮的感覺還未消去,當然就是執行李、分手信 + 檢閱戰利品的時間啦 ! O:-) 


先整理今天的戰利品 ;)) 

     但其實回家不久,散開了所有行李之後,就已經是這個模樣 :)) 




八卦忌廉又出動 :D ( 話說今年去完旅行已過了忌廉的生日 ~ 1/8,第一次沒有和她慶祝,真的有點過意不去呢 ! :( )


這些是 blog 友 Kitty 的 8-} 

我的詳細戰利品篇在這裡,有興趣的可重溫 >:) ~

http://ckfamily-travel.blogspot.hk/2013/08/2013.html

     最後分配好家人的清水白桃後就可以安心睡覺了。惜當時每人只能拿一個 handcarry 上機,回程要一直拿著這盒清水白桃,變相我就買少了一大戰利品了,所以今次才會有買得太少的感覺 :-? 不過看見吃得滿足就沒所謂了 :) 




     題外話,旅途中住宿給的茶包飲品我都會帶回家的,今次執拾行李時才發覺經過 14 天的旅程,收集到的茶包幾乎都不一樣的 8-| 


>:D< 


綠茶和紅茶


 咖啡奶茶

《完》

15 則留言:

  1. お弁当唔係放幾粒鐘,最多半日?點可能買定第二日食?

    兩三個鐘係東京邊夠你shopping呢?似走鬼多啲。:))

    我都唔記得,你唔係peach KIX入,原來CX NGO走?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講開個 お弁当又應該係唔放得咁耐o架喎 :-? 可能我見佢有發熱線,總覺得佢可以好似杯麵咁加熱就食得 :)) 不過好彩當晚買唔到、第二朝有新鮮o既買,咁就冇問題啦 ! :P
      我o的行程o既特色就係成日都咁趕的,其實最主要係有一個半鐘比我去浣熊專門店 shopping 就得o架喇 >:)

      刪除
    2. 個遊記寫足成年,莫講話你o丫,連我都唔記得 :P
      睇返資料,我去程買 peach $1813@ 到關西,回程用里數換機由名古屋走 8-}
      http://ckfamily-travel.blogspot.hk/2013/05/2013.html

      刪除
    3. 原來用AM換,單程唔係應該夠分由仙台真接轉機返香港?

      刪除
    4. コーさん無睇書, 因為要去東京駅浣熊專門店放血嘛 :))

      刪除
    5. :)) 我有睇書呀,所以先話兩三個鐘唔夠。

      原來真係放血大過天。

      刪除
    6. 咩呀 ::_359 為o左方便去東京駅浣熊專門店放血,我原本打算東京去東京返o架,點知暑假去程回程o的機位難求,最終變成呢個兜大圈o既行程之嘛 ! ::_358

      刪除
  2. 浣熊掛牆鐘好靚::_343 點解唔買呀!::_1557
    兩件行李箱可以帶到咁多野回來都好犀利呀::_1856

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個 CK 鼠鐘重靚啦,所以唔買 ::mm1583
      雖然行李箱得兩個,但其他背囊、手提袋多多,都裝到唔少野o架 ! 仲好講,果o的地方限定的 Kitty 「紅白藍」真係好好用,可惜今次呢個比較細,如果唔係就可以再買多o的啦 ! >:)

      刪除
  3. 見到個發熱牛舌便當就諗起我上次啲蝦碌野, 哈哈!! >:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得,你果個凍牛舌便當 …… ::mm2184

      刪除
  4. 我有時都會在在火車食飯省時間~最多下餐食好D囉~不過果個便當好食呀!!
    BTW
    箱白桃係成箱HAND CARRY上機?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地呢o的撘交通工具o既自由行,為o左遷就火車巴士o既時刻表,好多時都未必夠時間食到 lunch 的,所以都會成日出現要買定野食上車食o既情況 8->
      係呀,盒桃咁矜貴,當然要 HAND CARRY 啦 ! :D

      刪除
    2. 從未試過HAND CARRY水果番香港~想搵次試下姐XD

      刪除
    3. 咁就真係要搵次試下喇,日本水果咁美味,食完要帶回港再回味 =P~
      我試過帶白桃、蜜瓜、柿、巨峰提子、士多啤梨 …… 差唔多每次都會帶水果回家做手信的 :D

      刪除