2009年4月25日 星期六

雪之北海道.蜜月行 ( Day 5 )

踏雪之旅 ~ 第五天 ( 川湯溫泉、札幌 )                                                                                   6-2-09

     今早的行程相當簡單,上午會逛川湯溫泉街,之後便是撘車、撘車、和再撘車 …… 趕回札幌看雪祭 !

     不過,未知是由於冬天這個季節還是時間太早的關係,沿途的店鋪都沒有開門營業,有少許失望,唯有在附近閒逛、欣賞一下景色吧 !


第一站 ~ 川湯溫泉


今天選了吃日式早餐,每次看見那窩飯便很迷惘 …… 因為感覺很飽


離開溫泉旅館,先到川湯溫泉街逛逛




隨處可見道東的特色藝術 ~ 木雕

樹林中一個小小的菩薩供奉寺廟


↑↓ 途中發現這個手湯,二話不說便入進為凍疆了的雙手急救 !


優美的雪景,似童話故事內的景色,我忍不住在此佇足良久,想要好好的記著這個畫面、這刻的感受 ……




冷得騰騰震,強顏歡笑拍過照後,速逃 !! 當時氣溫:- 4.6℃




川湯溫泉內的足湯,被溫泉水和煙霧包圍著,但附近椅子上的積雪卻厚得誇張,一冷一熱形成強烈的對比 ~

享受泡腳 ~ 別以為很舒爽,其實爽爽的背後十分淒慘,脫去鞋襪的一刻已冷得雙不受控制,全程慢動作 ! 脫好了,又因溫泉水太熱、未能適應水溫而不能立即放下腳,只好一邊吹著寒氣、一邊等待與忍耐 !!

要離開川湯溫泉了,對於未能逛溫泉街的店鋪而有點不捨

等候巴士的途中,暫時是旅程感覺最寒冷的一刻,所以無聊的倆人只好又跳又叫的玩自拍,希望忘記大家實在冷得快變成雪條的感受

川湯溫泉巴士到達車站 … 日本的交通出名準時,但亦會因應情況而彈性處理,好像我們昨天撘 JR 到川湯溫泉駅時,其實只有 5 mins 轉這輛溫泉巴士,我們已擔心若趕不及撘巴士的話便撘的士的了 ( 但未必有的士可撘 … ),怎料 JR 遲了足足 20 mins 才到駅,出 JR 那刻居然看見這輛巴士還在駅外等候,真好 !!




川湯溫泉駅外的水龍頭堆滿厚厚的積雪;駅內的淙熊木刻雕像

雪人浣熊買整理券坐 JR ……


↑↓ 回到網走駅,先醫肚 ! 網走午餐 ~ 上面的蟹腳三文魚子定食是 Ricky 的,下面那份豐富的鐵板西冷扒是我的 ! ( Kitchen Moriya )



吃過午餐,我們便撘 1:29pm-6:45pm班次的[特急]オホーツク6号回札幌,所以今天差不多整天都在車廂中度過 … 馴鹿浣熊吃了兩個芝士奶凍



第二站 ~ 札幌

     到達札幌後,我們先到酒店 check in,小休一會後便出夜遊札幌冰雕 

札幌住宿 ~ APA Hotel,因臨出發前才 book 今天的酒店,所有 Toyoko Inn 都因正值雪祭期間而 full 了,所以選了這間遠少許的 APA

一進入房間便看見床上有靚靚的紙鶴迎接我們

還有兩包泡泡沐浴粉,我第一次泡泡泡浴的,很好玩 !


     札幌雪祭是一年一度的冬日盛事,雪祭主要分為三個會場,今晚會先逛以晶瑩通透冰雕為主的薄野會場









↑↓ 途中看見有麵豉烤帶子,一隻有兩個大大粒的帶子都只是 ¥500,冷冷的我們乘機又入內暖一下身子


豐川稻荷神社雪景


↑↓ 我們又走了去和小朋友齊齊玩冰滑梯


札幌市內夜景金光閃閃,十分迷人,亦很浪漫



↑↓ 札幌晚餐 ~ 天寒地凍,又是吃蒙古燒烤的時候了 !


今天的戰利品 ~ 又是只有一堆零食 !! 不得不讚一下自己叻女,Haha …

5 則留言:

  1. 嘩, 你凍到鼻都紅晒喇, 一定好凍喇.
      And, 呢個公仔好可愛~~
    [版主回覆04/26/2009 23:04:00]我本身都係怕凍 o既,我見人地都係咁去旅行,又唔覺得人地好凍咁架喎 !! 可能係我 o既問題 …  … 哈哈 !
    係呀 ! 呢隻浣熊真係好 cutie,我無時無刻都想返去東京都的專門店買佢 o的產品

    回覆刪除
  2. 好正呀!好多野食,又有野玩!攪到我個心飛左去日本了!
    [版主回覆04/27/2009 13:11:00]夏天去丫 ! 又靚又舒服,仲唔駛帶咁多衫添 ~

    回覆刪除
  3. 個鹿仔浣熊,真是起可愛呀!
     
    見到(你哋D相)都覺得凍呀 !
    [版主回覆04/28/2009 01:26:00]鹿仔浣熊一 set 4 款,款款都咁可愛架 !
    …… 確實係凍 !

    回覆刪除
  4. 其實妳都應該唔係好怕凍 ...因為見妳都可以係戶外影咁多相.. 如果係我一定影唔到咁多相, 那時我係覺得自己企耐d都會凍死街頭
    [版主回覆04/29/2009 00:28:00]我係怕凍,但唔怕死丫嘛  !

    回覆刪除
  5. 我都對釜飯又愛又恨,好好味,但又令人飽到痴肺
    [版主回覆04/29/2009 23:12:00]我諗我地應該由現在開始、認真考慮帶埋個飯盒去旅行,反正唔係飽到嘔就成日都行到全日先得一、兩餐落肚 …… 咁不如雪凍佢第二日食,反正 o的駅丼都係凍的 …  諗諗佢 !?

    回覆刪除