2009年1月11日 星期日

沙巴小蜜月 ( Day 3 ) Part Ⅱ

             沙巴陽光海灘蜜月之旅

Day 3 ( Local Tour 2 ~ 神山公園 ) Part Ⅱ                                                                                                                                                             9-12-08

第三站 ~ 樹頂吊橋 ( Canopy Walk )

     森林內隱藏著一條全世界最長的樹頂吊橋,吊橋高四十一公尺,共有五段,全長近一百六十十公尺。


在吊橋上拍照要另外購票 ( RM 5 ) ~ $ 11




沿著高 50 米的長樓梯行便到達樹頂



樹的「腰圍」粗得我們倆個人張開手都包圍不了 !!


↑↓ 吊橋的闊度只能讓一個人單獨通行,而且一邊行一邊搖搖晃晃的,真的一步一驚心呀 ~~


第四站 ~ 波令溫泉 ( Poring Hot Springs )

     這個高山露天熱硫磺溫泉位於神山山腳,不過人太多,衛生又好像不太好,我們還是到浸腳池浸一浸腳好了 !




第五站 ~ 不知名市場

     由於我們常嚷著要吃馬來西亞獨有的迷你榴槤,所以導遊帶了我們到這個地道的市場,市場的名字已忘記了 !


嘩 ~~~ 果然很細小、很可愛呀 !! 不過太細小,一個人吃也不夠呢 !



我們還吃了芒果 ( 青皮黃肉的 ) 和 Ricky 另一至愛 ~ 大樹菠蘿 ( 我最怕的 ! )


     Local tour 的行程在此已結束(5:00pm),到了晚上,阿源致電告訴我們,他會帶一班同是香港來的遊客去吃東西,問我們要不要一起去,我們當然求之不得啦,可以試試地道的食物嘛 !

家香生肉麵 ~

     很多人光顧的食店,若不是阿源帶我們去,我們都不懂得找這些地道食品吃。


↑↓ 招牌生肉麵,即是豬雜麵,雖然我只吃肉片,但味道清甜,我吃光一整碗呢 ! 飲品是桔仔冰,超好飲 ! 之後連續飲了數天 …… ,和荔枝梗,不過荔枝梗是此麵店獨有的。


另有蒸和炸餃子各一

涼茶 ~

     吃過生肉麵後,雖然已超飽,但他們說想吃甜品,所以阿源便帶我們到附近的「涼茶」繼續 ……

榴槤沙冰 ( Durian iced )

DEVIL'S BAR ~

     接著我們去了這家 bar,不過不及第一次那間熱鬧,期間阿源更外出買了沙巴馳名的燒雞翼回來給我們吃,真的很好吃 ! 肚子很滿足哦 !!



連 bar 檯也換上聖誕佈置


綠茶扮啤酒 !?



今天的戰利品 ~ Ricky 的 T- shirt 及我的紀念磁石貼


9 則留言:

  1. 你話我下次去沙巴,有無機會可以THROUGH你搵阿源做嚮導呀啦...
    [版主回覆01/12/2009 21:16:00]可以丫 …… 妳報 local tour 時可以指定由佢做嚮導都得架 !

    回覆刪除
  2. 之前都有朋友相約去沙巴, 睇你既分享後, 更加想去丫
    你有無keep起是次旅程資料? 若有資料可否send給我. Thanks
    [版主回覆01/14/2009 23:10:00]我們是參加「特優旅遊」的 local tour,平均150 - 180 馬幣/人 ( rate ~ 約 x 2.2 )

    "Tour Excellence" excellence_tour@hotmail.com        
     

    回覆刪除
  3. Thanks ^O^

    回覆刪除
  4. 我係路過既, 因為都book左package婚後去沙巴度個小蜜月.... 我都對你個local tour好有興趣呀, 亞源似乎好好, 我都想搵佢 個local tour叫咩架?? 去邊度book?? 幾錢?? 行程係點架??
    [版主回覆02/06/2009 21:43:00]我們是參加「特優旅遊」的 local tour,平均150 - 180 馬幣/人 ( rate ~ 約 x 2.2 ) ,行程自定的,例如每天可揀選其中一個一日遊。
    從以下網址上網 book 便可以的了:

    "Tour Excellence" excellence_tour@hotmail.com    
        

    回覆刪除
  5. Hi~ 你好呀, 無意中比我發現你個blog, 仲見到自己o係相入面....XDDD 我就係夜晚同你地去食麵落pub o個四個港客其中一人. 無咩o野, 同你打聲招呼o者.
    [版主回覆06/01/2009 21:12:00]Hi Hi ~ 妳係黑色衫果位 !? 估唔到我地會 o係呢度重逢 … haha
    講開食麵,我依然好懷念當日食既生肉麵及叻沙蝦麵

    回覆刪除
  6. hey stop by as well
    I was eating the noodle with you both that day tooHAHA
    [版主回覆06/01/2009 21:17:00]Hi ! 你係不斷影相果個 !? nice to meet you again !
    阿源講過唔好上綱講佢帶我地去玩既事 … 唔知佢會唔會殺左我

    回覆刪除
  7. HAHA 肥pat 係阿瘦男ar yes, i am the photography guy haha 唔緊要la, 阿yuen 唔知la
    [版主回覆06/01/2009 22:27:00]Oh ~ I see

    回覆刪除
  8. wahaha....我都嚟報到 我又係其中一個香港友 戴眼鏡嗰個女仔 haha....阿源唔會怪你 gua 一唔係你考慮下 某啲地方叫佢做  "X源".....某啲地方叫佢做 "阿 X" lor
    [版主回覆06/02/2009 20:50:00]嘩 ~ 好熱鬧 ! 仲欠一個就人齊 !
    咦 !! 好提議喎,我估咁樣一定冇人認得出 o勒

    回覆刪除
  9. 我是沙巴当地持牌导游, 粤语/普通话. shandy_lss@hotmail.com

    回覆刪除