2008年4月11日 星期五

京都手信

     今晚約了舊好友出來吃飯(又是一年見兩次那種…),她在剛過去的復活節往奈良拍婚紗照,買了期間限定(即是食用限期很短的意思?哈哈 !)的手信給我,所以要急促相約晚餐。


     唔…好期待看她的櫻花婚照啊~~




京都生八橋櫻餅 +日本娃娃布袋 !


這個櫻餅的紙盒很漂亮 !! 之前就是為了這個紙盒而買了一個紅色紙盒、玄米和綠茶味的生八橋餅,現在就收到櫻花味的,剛好湊成一對呢 !


內裡有兩款櫻菓子,分別是櫻花皮 + 荳沙餡、玄米皮 + 櫻花餡


另附上櫻花漬物兩片,加熱水就可「開」出兩朵美艷的櫻花的了 ~~


自己較少買黑色的物品,但這布袋顏色豐富,日本娃娃好可愛,很喜歡 ~


2 則留言:

  1. 呢個櫻花紙盒我都見到呀! 我都有衝動買它走! 不過一想起d円咁貴, 又唔係kitty, 所以打消念頭了
    [版主回覆04/11/2008 23:38:00]算啦,拿上手能夠放返低 o既都係值得慶幸的(可以慳返 !),放唔低 o既就冇辦法 o者…

    回覆刪除
  2. 真係好靚呀.......
    [版主回覆04/11/2008 23:40:00]唔…唔…好開心 !!

    回覆刪除