2023年10月28日 星期六

回鄉探親 ~ Part 1

 306-37-2023 

     以前中學之前,每年都會回鄉一至兩次,自出來社會工作後便甚少回去了      

     家姐仔一歲半時回鄉探過親一次,到妹妹出世後便疫情了,所以從未回過鄉下      

     上年太公離開了,今年適逢表弟的仔仔百日宴在鄉下舉行,順便帶兩個女回鄉探望太婆,縱使太婆間中不太認得各人 …… 

     兩女最期待的是參觀舅公四五層要行樓梯的屋企妹妹靜靜雞同家姐講話今晚無論幾攰都唔好瞓住要參觀咗間屋先但其實呢啲屋在鄉下通街都係XDDD

星期五大家放工放學後便撘車上珠海再轉車

10:30pm 到達家鄉,飲夜茶,但兩女已經攰到扒喺枱暈咗 😅

第二朝舅婆包角仔做早餐,家姐仔想試吓,婆婆教佢包

妹妹初時唔敢試,怕自己包得唔好,結果 ……

紫色係妹妹包嘅,黃色係家姐包嘅 

食完早餐攞咗舅公啲龜玩 

太婆 ^^

細舅公新屋的魚池

兩個女玩呢個玩得好開心 XD

我話幫家姐請一個星期假,叫佢喺我出世間屋度住 3 日,就俾佢任打機 4 日 …… 佢話好嘢 ~ 

 點知一去到,門口都未入 ……

…… 就轉頭走咗 XDDD

前間「房

去咗姨婆屋企摘豆

午餐

同表弟的仔仔玩

又返去玩屋,今次仲有龜 BB 

晚上去百日宴



家姐話要拎呢塊牌返香港,結果攞咗喺細舅公屋企

百日宴後去咗大舅公屋企參觀

水果大餐,家姐話數過有十幾款水果 XDD

3 則留言:

  1. WA! 小學請一星期假? 不能想像,我女10月頭訓左兩日醫院,功課多,要0係醫院做功課。太婆望落都仲相當後生!

    回覆刪除
    回覆
    1. 9月尾10 月真係勁多人流感,我兩個女病足三四個星期,我都燒咗三四日,感覺辛苦過Covid 19 確診

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除