2022年9月17日 星期六

確診下的中秋節

 10•9•2022       

     今年過了一個不一樣的中秋節 ~ 星期二家姐仔中咗,星期四我中,家姐仔燒足 4 日,最高燒到 104.9 F,昨日終於退晒燒了        

     今天正日,雖然冇得出街玩,但慶幸一切安好,有婆婆買的水果、燈籠,姑姐及舅父買的月餅、嫲嫲買的鮮魚、湯水,滿滿的愛陪伴我們過節,要感恩   

     小病是福,慶幸我可以請假及放假陪伴家姐仔一同對抗病魔



早幾日我未中,我同妹妹瞓廳








我家的大月亮 ^^


妹妹畫的、被爸爸形容為「月餅」的大月亮,已經被我修剪了少許 XDD




妹妹超愛食魚,差唔多食晒一條


家姐的獨立用餐位置,昨日第一次出廳 (去廁所除外)


今天晚上特別恩許兩個一齊玩




自己玩「拋圈圈中玩具」攤位遊戲 XDD

9 則留言:

  1. 保重呀!祝身體康復健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔算辛苦,係擔心阿女啲燒唔退啫,現在已經好返了,Thanks !

      刪除
  2. 小病是福真是說得沒錯,宜家D小朋友接觸病毒少左,其實咁樣抵抗力只會愈來愈差 (我女仲未打針)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我女都冇打針,但好難堅持下去,尤其是家人唔支持
      30/9 唔入得餐廳,咁會唔會考慮打?

      刪除
    2. 終於捱到取消疫苗通行證,我女成功零針,呼...

      刪除
    3. 你叻呀!我大女都零針,但細女為咗參加一月的學校旅行(最後一年幼稚園),所以打了科記,唉~

      刪除
    4. 我知有D學校旅行~會將有打針同無打針分開分動去唔同地方。BTW,我女小學學校旅行果日全校學生留學校玩不分彼此XD

      刪除
    5. 細女間幼稚園冇咁分,之前參加佢間幼稚園嘅賣旗都話冇打針唔可以參加,但參加我間幼稚園嘅賣旗就得,所以……間間唔同 😒

      刪除
  3. Nice post thank you Ryan

    回覆刪除