2022年7月6日 星期三

爸爸與家姐仔的 2日1 夜露營車生日之旅 2021 ~ Part 1

     這要/味 ~ 

 9/5~10/5/2021 

     之前家姐仔表示想再去凱悦酒店 Staycation,但想 book 的日子 dinner buffet full 了,於是便改為試露營車,整整兩日的活動有悲有喜,主要以游水為主

     家姐仔瘋狂玩水超開心;但妹妹因我的一時疏忽浸親至今仍怕水 >.<

碼頭合照,這好像是我這天唯一的一張照片 -__-

天氣超好,曬爆

本來行程首站是來這個公園玩,但正值中午時份太曬了,設施都給曬到滾燙燙的





樹形攀爬架仲有松鼠添 ! 




呢個幾特別,但曬到焫 pat pat,兩個女唔肯坐


玩了一會便去食 lunch,環境唔錯


妹妹又學家姐仔咁攝鏡


個樣古惑到呢




兩個搶食蛋糕上面啲朱古力碎



靚 ~ 


芒果樹

先去營地放低行李,然後去游水 ~ 






妹妹太耐冇落水,又唔記得點用個水泡了,我鬆開了手俾佢自己試,但妹妹向前墜,面向水面咁浸親 2、3 秒,之後就唔敢再落水了,連爸爸、家姐仔或者我去游水,都會好擔心咁問「會唔會沉落去㗎?」


          ↑ 妹妹之後全程喺沙灘玩沙,有個外國人 BB 過咗嚟玩啲沙



啲沙偏黑色


家姐仔玩到喪笑 ^^"


沙灘上仲會見到牛 XDD


5pm 攞埋行李過去露營車了 ~ 








 兩個勁鍾意玩車外張吊床



兩人份量的 BBQ 晚餐


好大盆沙律



味道比想像中好,另有蒜蓉、鹽、蜜糖及茄汁可供調味




2 則留言:

  1. 我妹同妹夫都好LIKE玩露營車,個公園係銀礦灣? 好似好好玩。我仲未帶過女入離島(唔計東涌敵視你果D..) 因為覺得假期會好多人XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 未試過露營車,今次係我地第一次試,我覺得ok呀,但3父女感覺一般,因為太熱
      個公園喺梅窩的,叫「梅窩銀河花園」

      刪除