2020年5月16日 星期六

不太 Happy 的 Birthday 2020

  112020  

     31•12•2020 除夕夜,見家姐仔仲未瞓著,捉咗佢出廳陪我睇(電視)倒數,兼講咗生日快樂 ! 然後瞓醒就係買早餐、落街食午餐、晩上返婆婆家食飯,簡簡單單過了一天 ……  簡單就是美,只要一家人齊齊整整,身體健康 …… 話說這個聖誕假期爸爸及兩小輪住發燒,慶幸没什麼大礙 




     家姐仔倒數完的一刻有點點唔開心,因為佢話聽講工人姐姐2020年會走,實係工人姐姐將會做夠兩年可以放大假返鄉下,佢唔明啫 :P


生日活動 ~ 買早餐服侍兩位主子 😂


妹妹話 : (檸檬) 唔好味道 ! 😂




兩隻小鬼好夾喎 😅😅😂



妹妹好鍾意食呢個海南雞飯,每次都俾佢食咗半碟 😅


家姐仔就相反,次次都做樣嘅啫,半碗仔都食唔晒 😒


好喜歡這張 😍😍😍


婆婆的海鮮餐 👍👍😋


飯後果時間 🍓🍓🍓


妹近排開始曳,成日古靈精怪 😅




     不太 Happy 的原因,是因為這兩天忌廉的情況轉差,胃口不好,而且好像站不起來了,只能在盛載乾草的盤上躺著 …… 

     我和 Ricky 都知道,她的時間差不多了 ……


6 則留言:

  1. Belated Birthday wish :
    HAPPY BIRTHDAY, CK鼠 🍰🍷

    回覆刪除
  2. 你大女咁夜訓,哈哈,有幾次我女典到夜晚11點幾先訓著我已經炆到發顛

    回覆刪除
    回覆
    1. 平時佢地已經成 11pm 先瞓,而家唔洗返學就更加夜,平均 12am 瞓 …… 我都會燥底,又鬥又氹、或者太攰自己瞓著先

      刪除
    2. 試下早D剷佢地起身調節番,有一期呀女都典到11點幾,於是我決定介佢午睡兼足佢早起身(8點幾),
      好快就調節番,基本上10點半前會訓著,終於有少少私人時間了

      刪除
    3. 見佢地反正有排都未返學,所以咪算囉

      刪除