2020年4月15日 星期三

2019 聖誕番禺長隆野生動物園兩日一夜之旅 ~ Part 2 ~ 動物園 + Dinner Buffet

26‧12 ~ Part 2 ~ 

     安頓好行李又參觀完熊貓房後,就出發往動物園了 (家姐仔初時不願離開熊貓房,我地再三告訴她今晚會返來瞓的才肯出發 ) ~ 










動物劇場 ~ 逐一介紹唔同嘅動物,佢地好有秩序咁自己行/飛出嚟又行/飛返入去,好厲害哦 !




重有長頸鹿 😳



然後去坐纜車 ……




透明玻璃車廂,有少少驚 …… 兼且四面透風,全程凍到 PK 😥



可以坐小火車遊覽的野生園地,打算明天才去坐,可惜 …… 😭



難得和契媽契爺合照 😊


坐完纜車後,行到熊貓村門口時已經關門了,動物園收 6pm,好早 …… 都好,可以早啲返去食 buffet 😆


好多人排隊,派了馬仔及水,我和阿女先上房休息和去洗手間,回到房看見多了盤水果


很快就到我們了,環境不錯



我們的座位 😍


餐墊介紹了各區域的位置和食物






阿女食咗 3 個包 😆


食物比想像中好 (可能我根本沒有期望) 😂


有大量材料供沖花茶,唯獨沒有供應凍/熱檸茶,咁就用乾檸檬自製一杯啦 ! 😂😂


甜品時間 😆


又食薯條 😅



場內最正係有兒童劇場俾小朋友睇 👍👍





宵夜時段 ~ 邊食卡樂 B 邊睇電視,爽得佢吖 ! 😅😅😅

2 則留言:

  1. 回覆
    1. 果隻 Minion 同熊貓已經比我想像中好,原諒我諗得佢地太衰/完全冇期望 😛

      刪除