2021年11月5日 星期五

2018 北海道.冬の親子遊 ( Day 10 ) ~ Part Ⅱ ~ 最驚恐的一夜

Day 10 (18-12-2018 ~ Tue  2 至  4

行程 ~ 北海道 (札幌)

     回到札幌後,第一件事便是去 shopping 先啦 ! XDD 因為我最喜愛的其中一個童裝品牌 Rag Mart 在 Stellar Place 設有專門店,所以去入了一批秋冬裝




     然餐 ~ 



西花 (調)碟 ! 便西






肉,好味 ! 


Tiramisu


呀 !!! 

     午餐,便離開札幌,到新千歲空港溫泉《万葉の湯》check in 了,這是 2016 年夏天帶同阿女住過的旅館,那時我和 Ricky 都很滿意這間旅館,想不到時隔兩年又可以和阿女再度入住了





讓阿女自己擺放鞋子入袋







牠 ^^"

     雖然我已經極度疲倦,不想踏出房門一步,但晚餐終究是要吃的,何況已差不到旅程的最後一天了,實在不想就在房間內浪費掉,所以休息一會後,便去看看新千歲空港內有什麼東西吃吧,順便狂狂週圍的店鋪





的 Hello Kitty 性 ~  Gas  Gas 爐 ??? 


亮 !!



Royce 啦 ! 靚 ! 便


















     後來想回味蒙古烤肉的滋味,我們選了在這間食店吃晚餐,結果賣相和味道都令我們留下了壞印象




光是看樣子已經沒胃口,不只是因為我病所以覺得難吃,連 Ricky 也覺得難哽就知這是真的不好吃 ! 所以我們都只是吃完這一個餐便算了,沒有再追加其他食物,也幸好阿女有兩個牛角包可醫肚



     快吃完晚餐,回旅館換件浴衣,和阿女到旅館門口相留念,然後帶阿女去浸溫了,因為阿女昨晚浸過北湯沢緑の風的溫泉之後,便愛上了浸溫泉
     當然,這個溫泉不能跟北湯沢緑の風比較,所以阿女浸了一會便說浸完了 XDD



相兩父女互望,很搞笑 !


這支小朋友咳藥水,我好像已飲到第三樽 ?? 

     其實中途都有聽姑媽介紹及網上查看,買了些沖劑及感冒藥試試,但效用不大,而且我最嚴重的症狀是咳到甩肺、好像抖不到氣般,很多個晚上咳到睡不到,然後起身坐直個身體、飲下暖水,呼吸逐漸就會暢順返少少,每晚就這樣坐在床頭半睡半醒等天光,所以唯有 keep 住吃這支咳藥水

     誰料今晚的情況更嚴重,我睡到半夜,大約 2am 多吧,又是咳到抖不到氣,Ricky 都給我吵醒了,拿定暖水給我,誰知我坐了起身之後仍然回不到氣,Ricky 不斷和我說話,我都出不到聲,只懂得望着他,然後衝了去廁所 (怕會嘔及吵醒阿女,順便望下自己咩樣 ^^"按着洗手盤,望着鏡內的自己抖氣,好一會兒呼吸才逐漸回復暢

     之後我就坐回床邊飲暖水,此時 Ricky 向我說:「頭先你個樣好恐怖,成塊臉白晒,我好驚冇咗個老婆,然後話「我都好驚,我聽到你講嘢,但抖唔氣、講唔到嘢 …… 我唔敢瞓了,我坐天光好了,可唔可以改早啲飛機班次返香港 ?

     Ricky check 過航空公司沒有機位,那就算了,照原定時間撘今晚的黃昏機回港吧 ! 


11 則留言:

  1. 札幌果間餐廳跨年有食過XD (得佢唔洗排),難怪熟口熟面。
    旅行病左最驚係傳染俾屋企人,果晚都幾驚心動魄啊

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都係貪佢唔洗排隊 😆 不過已經唔記得間餐廳喺邊個商場 😅
      果時就算病咗都唔習慣戴口罩 😛 果晚驚到坐喺度都唔多敢瞓

      刪除
  2. 點解食小朋友咳藥水唔係食大人嘅呢? 我都試過食日本嘅咳藥水,有時嫌藥水攜帶麻煩我會買咳丸,兩樣都ok喎,間中我仲會買定D返香港看門口,一有兩聲咳就食定,有時食幾次就無咩嘢

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我出發前已有啲唔舒服,已睇醫生及有藥食緊及帶埋去,但去到兩日左右我啲藥已經食晒,而阿女開始有兩聲咳,所以第三日去姑媽屋企時,經姑媽介紹買咗呢支咳藥水俾阿女,而我就買咗沖劑
      阿女飲咗幾次咳藥水已經好返,咁我見有剩咪飲吓囉,初時覺得飲咗又好似冇咁咳,點知過多兩日夜晚都係唔掂,中途就買感冒藥加咳水咁食囉

      刪除
  3. 睇到你呢篇我覺得好相似,又係第二日喺千歲機場飛,但係換咗病既係阿女,除咗咳佢嗰晚仲要發燒,我一個人面對兩個病人真係好無助好沮喪 😢
    我都想問點解會飲小朋友咳水 ?照計小兒啲藥都係溫和好多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 完全明白你嘅感受,你地仲要係全家人病,唉~
      一病就成個旅程冇晒心機,我仲要猛掙發脾氣,發完脾氣又內疚會影響家人心情咁,慶幸叫做大致完成晒想去嘅行程,同睇返啲相都好開心咁啦!
      小朋友咳藥水,上面答咗 3J 🥲 有時係冇時間再去諗去買,求其買啲藥頂住先

      刪除
  4. 有啲大人藥粉都唔錯㗎喎。

    以往有無咁咳過?我前幾年每年例必咁咳一次,一瞓低就咳到甩肺。西藥效果無咁好,一定要睇中醫,同戒凍飲生冷嘢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 大人藥粉係咪會苦的?
      之前都試過咳到甩肺,但就未試過咳到抖唔到氣,返到香港睇醫生話係支氣管炎
      凍飲係一直都戒唔到嘅嘢,當然,咳得嚴重果幾日係冇飲凍飲嘅 😛

      刪除
    2. 我諗日本整得嘅都易入口,我無試過,不過就算苦我得得,因為由細飲中藥飲大。

      阿媽仲會俾生魚胆呀、蛇胆我食🤷🏻‍♂️

      刪除
    3. 勁苦 XD
      不過藥力發揮得快好多.

      刪除
    4. 我怕苦喎 😔
      不過當年陀 B 都飲咗半年中藥 😅

      刪除